وایو از ماه آینده گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد!

سونی سال‌ها لپ‌تاپ‌های خود را با برند VAIO عرضه می‌کرد که بدون شک از باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی محسوب می‌شد. اما چندی پیش وایو رسماً از سونی جدا شد و حالا به عنوان یک شرکت مستقل قصد دارد وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود!

0

وایو که در تابستان اولین لپ‌تاپ‌های خود را پس از جدایی از سونی معرفی کرد حالا تصمیم گرفته در ژاپن و با همکاری اپراتور Japan Communications گوشی‌های هوشمند خود را ارائه کند تا شاید روزی رقیبی برای سونی شود که حالا تنها 5 درصد سهام وایو را در اختیار دارد.

هنوز به جز صفحه‌نمایش 5 اینچی و سیستم‌عامل اندروید مشخصات دیگری از گوشی یا گوشی‌های وایو درز نکرده است اما به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2015 که از هفته آینده آغاز خواهد شد شاهد اولین گوشی‌های با برند VAIO خواهیم بود. گفته می‌شود گوشی‌های وایو همچنین به یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت ایمیل، تماس و تماس ویدئویی مجهز خواهند بود.

امیدواریم وایو با گوشی‌هایی با طراحی خاص و کیفیت ساخت بالا درست مانند لپ‌تاپ‌هایش به رقیبی برای سایر شرکت‌ها تبدیل شود.

Slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.