دعوتنامه اچ‌تی‌سی برای CES 2015: منتظر عضو جدیدی از خانواده دیزایر باشید

چند سالی هست که اچ‌تی‌سی گوشی‌های رده بالا را تحت عنوان سری One و گوشی‌های ارزان و میان‌رده را تحت عنوان Desire عرضه می‌کند. حالا دعوتنامه این شرکت برای نمایشگاه CES 2015 که در اکانت Weibo اچ‌تی‌سی منتشر شده خبر از عضو یا عضوهای جدیدی از سری دیزایر می‌دهد.

0

HTC-CES-2015-invitation-weiboبا وجود این‌که برخی انتظار داشتند اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود One M9 را در این مراسم معرفی کند اما جمله نقش بسته بر روی این دعوتنامه به صورت واضح توجه را به سری دیزایر معطوف کرده است. این مراسم که 7 روز دیگر یعنی 16 دی‌ماه برگزار خواهد شد احتمالاً میزبان گوشی جدیدی از سری دیزایر خواهد بود.

براساس اطلاعات درز کرده گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی که با نام رمز A52 شناخته می‌شود باز هم مانند Desire Eye بر روی سلفی‌ها تمرکز کرده و در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل 16 گیگابایتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت و مدل 32 گیگابایتی به دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی در نسخه دو سیم‌کارته نیز برای بازار آسیا عرضه خواهد شد.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.