قابلیت دانلود‌ مستقیم آپدیت‌ها بر روی کارت حافظه با لومیا دنیم میسر شده است

شاید یکی از برتری‌های ویندوز فون نسبت به سیستم‌عامل اندروید، انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌های رده پایین مبتنی بر این سیستم‌عامل باشد. اگر یکی از علاقه‌مندان به ویندوز فون باشید، بدون شک در جریان هستید که مایکروسافت چندی پیش به‌طور رسمی انتشار آپدیت دنیم را برای گوشی‌های لومیا آغاز کرد و این روند کماکان ادامه دارد.

0

در رابطه با قابلیت و ویژگی‌های آپدیت دنیم تا پیش از این به‌طور مفصل با شما سخن گفته‌ایم، اما بد نیست بدانید یکی از ویژگی‌های این به‌روزرسانی قابلیت دریافت و نصب از روی کارت حافظه جانبی می‌باشد.

با این قابلیت دیگر نگران کمبود حافظه برای دریافت آپدیت‌های جدید سیستمی نخواهید بود. اگر شما هم دارنده یکی از مدل‌های لومیا ۵۳۰ تک و دو سیم‌کارت، لومیا ۶۳۰ تک و دو سیم‌کارت، لومیا ۶۳۵، لومیا ۷۳۰  ، لومیا ۷۳۵ و لومیا ۸۳۰ هستید و آپدیت دنیم برای رام دستگاهتان منتشر شده است، می‌توانید آن را به‌طور مستقیم بر روی کارت حافظه جانبی دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

البته بنا به دلایل نامشخص این قابلیت بر روی گوشی‌هایی همچون لومیا ۵۲۰، ۶۲۰، ۶۲۵، ۷۲۰، ۸۲۰، ۱۳۲۰ و ۱۵۲۰ که دارای کارت حافظه هستند در دسترس نیست. مایکروسافت هنوز توضیح بیشتری درباره دلیل عدم پشتیبانی دستگاه‌های قدیمی‌تر از این قابلیت نداده است، اما شاید یکی از علل آن، سخت‌افزار این گوشی‌ها و یا فروش گوشی‌های جدیدتر باشد.

wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.