مدیرعامل شیائومی معرفی پرچمدار جدید این شرکت در یک ماه آینده را تائید کرد

مدیرعامل شیائومی «لی جون» از معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت در نمایشگاه CES 2015 این ماه خبر داد و همچنین جهش بزرگی را در ارزش این شرکت چینی اعلام کرد.

0

شیائومی از طریق رسانه‌های اجتماعی و خطاب به انجمن‌های اندرویدی، به مباهات بر اوضاع مالی و گجت‌های رده‌بالای شرکت خود پرداخت. طی گزارش منتشر شده در هفته گذشته، این شرکت چینی در گزارش مالی خود اظهار کرد که سرمایه این شرکت با افزایش 1.1 میلیارد دلاری روبرو بوده و حالا ارزش این شرکت 45 میلیارد دلار برآورد شده است. “لی جون” مدیرعامل شیائومی می‌گوید:

این افزایش سرمایه تأییدی بر عملکرد مثبت و عالی ما در 4 سال اخیر است و آینده‌ای درخشان برای شرکت را در جهت گام‌های بعدی نوید می‌دهد.

آقای مدیر به‌منظور تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران، در سخنرانی خود افزوده است که شیائومی تا ماه آینده از پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اما این پرچم‌دار جدید قرار است کدام گجت باشد؟ چراکه لی جون از لفظ “گوشی هوشمند پرچم‌دار” استفاده نکرده و تنها به بیان “محصول پرچم‌دار” اکتفا نموده است. درهرحال فکر نمی‌کنیم محصول جدید شیائومی بخواهد لپ‌تاپ، تلویزیون یا تهویه هوا باشد! ازآنجاکه گوشی‌های هوشمند شیائومی با استقبال فوق‌العاده‌ای در بازار مواجه شدند بنابراین انتظار داریم که محصول جدید، گوشی تلفن باشد و سندی که بر این گمانه‌زنی قوت می‌بخشد، درز مشخصات دو محصول تازه‌وارد Mi5 و Redmi Note2 در نزدیکی کریسمس است. بنا بر شایعات منتشر شده، Mi5 در نمایشگاه CES2015 رونمایی خواهد شد درحالی‌که Redmi Note2 در اواخر ماه آینده عرضه خواهد شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که منظور از محصول پرچم‌دار یک یا هر دوی این‌ها باشند.

Xiaomi-Mi-4-build

حالا نوبت حدس و گمانه‌زنی درباره مشخصات این گجت‌هاست. Mi4 که پرچم‌دار فعلی شیائومی است 6 ماه طول کشید تا وارد بازار شود. چراکه شیائومی، سونی نیست که ارائه “دو محصول پرچم‌دار در یک سال” برایش عادی باشد. بنابراین انتظار نداریم که Mi5 به این زودی‌ها عرضه شود. اما این انتظار را داریم که وقتی آقای لی جون از عبارت “محصول پرچم‌دار” استفاده می‌کند، با یک گجت فوق‌العاده و تمام‌عیار روبرو باشیم. بااین‌حال اطمینان داریم که هر دوی این محصولات باکیفیتی که از خود نشان می‌دهند، جامعه اندروید را غافل‌گیر کنند.

بر اساس مشخصات لو رفته، مشخصات Mi5 عبارت است از: چیپست اسنپ‌دراگون 810، کیفیت نمایش تصویر QHD و بدنه جانبی فوق باریک. این گجت با قیمت بسیار مناسب 325 دلار در چین عرضه خواهد شد. همچنین Redmi Note2 نیز یک فبلت 5.5 اینچی 1080p است با رم 2 گیگابایت و چیپست اسنپ‌دراگون 615 ساخت کوالکام یا چیپست مدیاتک MT752.

ازآنجاکه شیائومی برای تحقق وعده‌اش به‌سرعت دست‌به‌کار شده است، بنابراین برای عرضه محصول جدید خیلی منتظر نخواهیم ماند.

مدیر عامل شیائومی – لی جون

ما آخرین گزارش مالی خود را هفته گذشته تکمیل کردیم و نتیجه آن مشاهده افزایش سرمایه 1.1 میلیارد دلاری و رسیدن به ارزش 45 میلیارد دلاری بود. سرمایه‌گذاران بزرگی چون شرکت‌های DST، GIC،Hopu Fund و Yunfeng Capital ما را همراهی کردند. این افزایش سرمایه تأییدی بر عملکرد مثبت و عالی ما در 4 سال اخیر است و آینده‌ای درخشان برای شرکت را در جهت گام‌های بعدی نوید می‌دهد. ما تلاش خواهیم کرد تا نوآوری خود را برای همه قابل‌دسترس سازیم و با اتکا به تجربه مشتریان خود، در جهت ارائه محصولاتی باکیفیت و عملکرد ممتاز قدم برداریم. اینک اعلام می‌کنم که ماه آینده از محصول پرچم‌دار خود رونمایی خواهیم کرد.

با تشکر فراوان از حمایت فوق‌العاده تمام طرفداران Mi، شرکای تجاری و سرمایه‌گذاران حامی

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.