ال‌جی جی ۴ برای رقابت با گلکسی نوت ۴ به قلم G-Pen مجهز خواهد شد

یکی از مزایای اصلی سری نوت نسبت به رقبا قلم S-Pen با حساسیت بالا و امکانات ویژه است که آن را از سایر فبلت‌ها متمایز کرده است. براساس شایعات جدید ال‌جی نیز قصد دارد قلمی با نام G-Pen با امکاناتی اختصاصی برای پرچم‌دار آینده خود G4 تدارک ببیند.

2

با وجود این‌که جی3 استایلوس با قلم عرضه شد اما از یک‌سو هیچ امکاناتی برای آن تعبیه نکرده بود و از سوی دیگر نسبت به جی3 مشخصات فنی ضعیف‌تری داشت. ال‌جی حالا تصمیم گرفته تا یک گوشی واقعاً قدرتمند را به یک قلم اختصاصی با پشتیبانی نرم‌افزاری ویژه مجهز کند. گفته می‌شود ال‌جی جی4 از صفحه‌نمایشی کوچکتر و 5.3 اینچی با وضوح QHD استفاده خواهد کرد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 810، 4 گیگابایت رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی با سنسور سونی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 5 از دیگر مشخصات احتمالی G4 هستند که البته نمی‌توان به صحت آن‌ها اطمینان داشت. همچنین گفته می‌شود G-Pen ممکن است بر روی یک گوشی دیگر در کنار جی4 عرضه شود و این مشخصات مربوط به آن گوشی باشد. به هر حال باید تا نمایشگاه CES و شاید هم MWC منتظر ماند و امیدوار بود تا ال‌جی گوشی‌های جدیدش را معرفی کند.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر رضا محمودی می‌گوید

    من که فقط منتظر نوت 5 هستم ال جی چیه دیگه

  2. کوروش می‌گوید

    یه چیزی هست همیشه دوس تداشت به تیم فارنت بگم. اونم اینه که بهتر نیست زیر لوگو عبارت “اخبار دنیای صفر و یک” برداشته بشه؟ چون دیگه واقعا فقط اخبار دنیای صفر و یک نیست. شما خبرهای دیگه هم میزارید. خبرهای جالب به خصوص. مثلا سقوط هواپیما، یا هرچی. البته نظر منه. شاید اصلا سایر خبرها هم بشه یه جور به صفر و یک ربطش داد.