ال‌جی یک سیستم دوربین استریو برای خودروهای بدون راننده مرسدس بنز می‌سازد

به نظر می‌رسد در آینده دیگر کسی رانندگی نخواهد کرد. ال‌جی و مرسدس بنز صبح امروز اعلام کردند که می‌خواهند برای ساخت یک سیستم دوربین استریو با یکدیگر همکاری کنند. از این سیستم در خودروهای بدون راننده استفاده خواهد شد.

0

این سیستم از دوربین‌های متعددی برای تشخیص اینکه چه چیزی در جلوی ماشین قرار دارد و چقدر با آن فاصله دارد استفاده خواهد کرد. این اولین قدم برای دادن آگاهی لازم به ماشین برای برداشتن مسئولیت رانندگی از دوش راننده و دادن آن به تنها ماشین است. همان‌طور که این دو شرکت امیدوارند این اولین قدم برای یک همکاری پربار و طولانی خواهد بود.

در بیانیه‌ای که ال‌جی در این خصوص منتشر کرده آمده است که این شرکت مسئول ارائه قطعات اصلی خودروهای بدون راننده مرسدس بنز در آینده خواهد بود.

هم‌اکنون خودروهای بدون راننده، تمرکز اصلی تحقیقات و توسعه را به خود اختصاص داده، همراه با ترکیبی از غول‌های فناوری و صنعت خودروسازی مانند گوگل و آئودی که این مسئولیت را در دست گرفته‌اند. حالا این دو صنعت در چیزی باهم همکاری می‌کنند که ال‌جی و مرسدس بنز آن را اتحاد دو برند شناخته‌شده در جهان و فرصت ایجاد یک شاهکار درخور خودرو لوکس می‌نامند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.