آتش گرفتن خود به خودی یک گوشی جی ۳ ال جی در هنگام شارژ

جی ۳ یکی از محبوبت ترین گوشی‌های ال‌جی و همچنین یکی از پرچم‌داران اندرویدی 2014 به حساب می‌آید، اما بد نیست بدانید که دیروز گزارش‌هایی در رابطه با آتش گرفتن خود به خودی یک دستگاه جی ۳ ال‌جی فضای مجازی را دگرگون کرد.

7

به ندرت اخباری مبنی بر وجود اشکالات فنی و سخت‌افزاری در گوشی هوشمند جی ۳ شنیده می‌شود، اما دیروز یکی از این دستگاه‌ها به‌طور مرموزی به‌خودی‌خود آتش ‌گرفته است.

اکثر اوقات وقتی اتفاقی برای یکی از لوازم الکترونیکی‌مان می‌افتد، اولین چیزی که به ذهنمان خواهد رسید و سرزنشش خواهیم کرد تجهیزات غیر اصلی یا به اصطلاح شخص ثالث است. اما در این مورد هیچ دستگاه یا تجهیزات شخص ثالث و غیر اصلی استفاده نشده است.طبق گفته دارنده جی ۳ منفجر شده، دستگاه تا قبل از شعله‌ور شدن در زیر پتو با شارژر اصلی و باتری کارخانه‌ای در حال شارژ شدن بوده است.

 

LG-G3-explosion-and-fire-damages-mattress

همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌شود دستگاه بعد از آتش گرفتن، تشکی را هم که زیر آن قرار داشته سوزانده و صاحب گوشی به ناچار آن را از پنجره به بیرون پرتاب کرده است. به گفته صاحب گوشی مذکور، دستگاه قبل از آتش‌سوزی فقط یک دقیقه مورداستفاده قرارگرفته بود و هیچ نکته غیرمعمولی از جمله گرمای بیش از اندازه یا مشکل نرم‌افزاری در آن دیده نمی‌شده است.

این اولین باری نیست که آتش به جان یکی از پرچم‌داران اندرویدی می‌افتد، زیرا تا پیش از این نیز گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 3 و اس 4 دچار آتش‌سوزی شده‌اند که در هر دو موضوع مقصر اصلی باتری و شارژ  شخص ثالث شناخته شده بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    جی ۳ یکی از محبوبت ترین گوشی‌های ال‌جی و همچنین یکی از پرچم‌داران اندرویدی 2014 هستش .این اتفاق ممکن نیست رخ داده باشه ولی اگه هم صورت گرفته باشه حتما به خاطر مشکلات فنی این گوشی نبوده و به خاطر مشکلات خارجی بوده .

  2. لوسر می‌گوید

    شاید هم یک ویروس باعث این اتفاق شده باشه یک برنامه مخرب

  3. dfv می‌گوید

    من به شخصه گوشی ال جی رو ترجیح میدم به سایر برندها،نمیدونم چرا ولی دوسش داشتم از همون اولا.

  4. حسام می‌گوید

    به به پس الجی هم به سامی پلاستیک پبیوست
    حالا بفهمید که سونی و اپل و اچ تی سی رهبر اسمارتفون ها هستن
    لومیا 920 الجی جی 3 و سامسونگ اس 5 و 4 هم شنیده بودم که اتیش میگیرن

    1. اردلان می‌گوید

      تو که راست میگی

    2. Majid6670 می‌گوید

      خوشتیپ!
      اگه اینا فقط آتیش گرفتن و ضرر مالی زدن، آیفون اپل جونت از طریق الکتریسیته اونم موقع شارژ، جون یک نفر رو گرفته! ;)

    3. AMIN می‌گوید

      برو بابا اچ تی سی که کلا هنگیه اپل هم که دیروز اتیش گرفت ایفون 7 یه ماشینم ترکوند سونی هم چرت و پرته از همه لحاظ سامسونگ که الان جدیدا اسمش شده هنگ سونگ