سرویس استریم بازی PlayStation Now به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌آید

اینطور که پیداست سونی حاضر شده تا برای گسترش سرویس استریم PlayStation Now با رقیب دیرینه خود، سامسونگ همدست شود. سونی مدعی است حدود ۲۰۰ عنوان از بازی‌های پلی‌استیشن ۳ از طریق سرویس استریم این شرکت قابل بازی‌کردن خواهند بود.

0

سونی برای سرویس استریم بازی از طریق تلویزیون‌های سامسونگ چیزی کم نخواهد گذاشت و تمامی قابلیت‌های پلی‌استیشن ۳ نظیر تروفی‌ها، امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین و ذخیره‌سازی ابری را میسر ساخته است. با این حساب خریداران تلویزیون‌های جدید سامسونگ خواهند توانست با استفاده از دسته‌بازی پلی‌استیشن ۴، عنوان محبوب خود را بازی کنند.

به غیر از تلویزیون‌های سری براویا سونی، تلویزیون‌های سامسونگ تنها محصولاتی هستند که از Playstaion Now پشتیبانی می‌کنند و از آنجایی که سامسونگ بر بازار تلویزیون در کره نفوذ زیادی دارد، می‌توان این اقدام سونی را هوشمندانه قمداد کرد.

از طرف دیگر سامسونگ نیز در این میانه چیزی از دست نمی‌دهد، چرا که تلویزیون‌های فعلی این شرکت‌ تنها بازی‌های معمولی نظیر پرنده‌های خشمگین و روپولی را اجرا می‌کنند.

انتظار داریم در نمایشگاه CES که همین ماه برگزار می‌شود شاهد اولین سری تلویزیون‌های سامسونگ با قابلیت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن ۳ از طریق سرویس Playstation now شرکت سونی باشیم.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.