بببنید: تماس صوتی واتس‌اپ این‌گونه خواهد بود

تقریباً یک سالی می‌شود که واتس‌اپ قول داده امکان برقراری تماس صوتی را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد و همینطور که قبلاً هم گفته بودیم، در آخرین به‌روزرسانی این اپلیکیشن برای iOS، رد پای استفاده از میکروفون و تماس صوتی دیده می‌شود. امّا حالا اطلاعاتی در دست داریم که می‌توانیم بگوییم کار بر روی این قابلیت در مراحل نهایی خود به سر می‌برد.

0

این تصاویر را Sander Truit، کارشناس وبسایت هلندی AndroidWorld.nl با استفاده از منابع، تصاویر و متن‌هایی که در نسخه‌ای خام از واتس‌اپ که در وبسایت این شرکت وجود داشته طراحی کرده‌است (این نسخه از واتس‌اپ زودتر از نسخه‌ای که به طور رسمی و از اپ‌استورهای معروف قابل دریافت است به‌روزرسانی شده و حاوی امکانات آزمایشی نیز هست). Truit مدعی شده که به غیر از تصویر مربوط به تماس در حال اجرا، بقیه‌ی تصاویر تا 99.9 درصد مشابه چیزی خواهد بود که اگر واتس‌اپ می‌خواست همین امروز این قابلیت را عرضه کند شاهد آن می‌بودیم.

این تصاویر نشان می‌دهد که امکان برقراری تماس صوتی در واتس‌اپ تعبیه خواهد شد. همچنین گزینه‌هایی برای رد تماس به همراه ارسال پیام متنی و یا انتقال صدا به هدفون بلوتوث وجود خواهند داشت. با توجه به کدهای زیر نیز به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان به فکر اضافه کردن قابلیت ضبط تماس صوتی نیز هستند که البته ممکن است در نسخه‌ی نهایی از آن منصرف شوند.


call-recording-whatsapp

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.