کداک از گوشی هوشمند خود با تمرکز بر عکاسی در CES 2015 رونمایی می‌کند

شرکت کداک را به یاد دارید؟ این شرکت دوست داشتنی بعد از بدهی‎ها و مشکلات زیادی که با آن مواجه بود، هنوز هم پابرجاست و تصمیم گرفته است تا خط مشی جدیدی را دنبال کند. با فارنت همراه باشید!

0

به نظر می‎رسد که گوشی‎های هوشمند عملاً باعث منسوخ شدن دوربین‎های ساده‎ی عکس‎برداری شده‎اند اما اکنون شرکت کداک قصد دارد تا باری دیگر به میدان رقابت باز گردد و در اولین حرکت خود فناوری عکس‎برداری گوشی‎های هوشمند را متحول کند.

نمایشگاه CES 2015 در 15 دی ماه برگزار خواهد شد و شرکت کداک با همکاری Bullit قصد دارد تا از اولین گوشی هوشمند خود پرده برداری کند. این دستگاه از نوع گوشی‎های با سیستم عامل اندرویدی خواهد بود و هدف آن جذب افراد علاقه‎مند به عکس‎برداری است. گروه Bullit برای شرکت‎هایی نظیر کاترپیلار (Caterpillar)، تد بیکر (Ted Baker) و JCB کار می‎کند و محصولاتی به سفارش آن‎ها و تحت برند این شرکت‎ها تولید می‎کند.

شرکت کداک یکی از گوشی‎های هوشمند خود را در CES 2015 به نمایش در می‎آورد و دیگر محصولات مانند گوشی هوشمند 4G، تبلت و دوربین را در نیمه‎ دوم سال 2015 معرفی خواهد کرد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، برای این که شرکت کداک گوشی‎های خود را متفاوت از گوشی‎های هوشمند رایج نشان دهد، با همکاری گروه Bullit یکسری ویژگی‎های خاص در گوشی‎های خود گنجانده است که شامل مواردی همچون ثبت عکس‎ها بصورت خاص و سفارشی، امکان به اشتراک‌گذاری عکس‎ها و ارائه‎ی برخی نرم‎افزارهای مدیریت از راه دور است که سبب می‎شوند تا علاقه‎مندان به عکاسی بتوانند به خوبی بر روی عکس‎های گرفته شده مدیریت کنند و از عکس‎های خود لذت کافی را ببرند. شرکت کداک در این گوشی‎ها امکان پرینت سریع و آسان عکس‎ها را نیز ممکن ساخته است که برای بسیاری از افراد مفید و کاربردی است.

همچنین عنوان شده است که گوشی هوشمند کداک از “آخرین نسخه‎ی سیستم عامل اندروید به همراه سخت‎افزار رده بالا (High-End) و قدرتمند” بهره خواهد برد که احتمالاً اشاره بر این دارد که پرچمدار کداک از سیستم عامل اندروید آب‎نبات چوبی استفاده خواهد کرد. آیا بعد از خواندن این مطالب شما هم مشتاق شده‎اید تا این محصول شرکت دوست داشتنی کداک را ببینید؟

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.