این ماشین لباسشویی احتمالا دلیل غیبت رییس بخش لوازم خانگی ال‌جی در نمایشگاه CES خواهد بود

رئیس بخش لوازم الکترونیکی خانگی ال‌جی ممکن است به خاطر یک ماشین لباس‌شویی که شرکت رقیب، سامسونگ، مدعی‌شده وی سعی در آسیب‌رساندن به آن را داشته نتواند در بزرگترین نمایشگاه معرفی محصولات فناوری شرکت کند. با فارنت همراه باشید تا از چند و چون ماجرا مطلع شوید.

0

یک دادستان کره جنوبی، Jo Seong-jin، رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی، را ممنوع‌الخروج کرده، کسی که قرار بود به عنوان نماینده‌ی LG در نمایشگاه CES 2015 در لاس وگاس به معرفی محصولات این شرکت بپردازد.

اوایل امسال سامسونگ علیه آقای Seong-jin و همچنین 4 نفر از مدیران بخش‌های دیگر شرکت ال‌جی به خاطر تلاش عمدی آن‌ها برای آسیب‌رسانی به لولاهای در یکی از ماشین‌ لباس‌شویی‌های سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین شکایت کرده بود. سامسونگ به عنوان شواهد ماجرا، از تصاویر دوربین‌های مدار بسته که ظاهرا نشان می‌دهد Jo در حال تلاش برای خراب کردن این ماشین لباسشویی است، استفاده کرد.

ال‌جی هم با زحمت بسیار منکر قضیه شد و آن را تکذیب و همچنین شکایتی علیه سامسونگ به اتهام افترا و دستکاری شواهد تنظیم کرد و مدعی شد یکی از کارمندان سامسونگ از قبل این ماشین لباس‌شویی را خراب کرده بود. در حالی که آن 4 مدیر دیگر LG در تمامی قرارهای دادرسی برنامه‌ریزی شده شرکت کرده‌اند، امّا مدیر بخش تلویزیون‌های LG به بهانه‌ی آماده شدن برای نمایشگاه پیش‌رو از شرکت در این جلسه‌های دادرسی طفره رفته است.

سخنگوی ال‌جی گفته که آن‌ها از دادستان درخواست کرده‌اند موقتاً قرار ممنوع‌الخروج بودن آقای Seong-jin را به حالت تعلیق در آورد تا وی بتواند در نمایشگاه CES 2015 شرکت کند. Jo هم قول داده است بعد از اتمام نمایشگاه و به محض برگشتن از ایالات متحده در ماه ژانویه تمام تلاش خود را برای همکاری در روند اجرای تحقیقات به کار گیرد.

سامسونگ گفته این ممنوع‌الخروج کردن نشان‌دهنده‌ی جدی بودن پرونده است و همچنین به شدت از عدم پای‌بندی ال‌جی به قوانین انتقاد کرده‌است.

CNET

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.