گوشی میان رده HTC A12 با پردازنده اسنپ دراگون ۴۱٠ لو رفت

باری دیگر upleaks درباره‌ی یکی دیگر از گوشی‏‌های شرکت HTC مطالبی منتشر کرد. این بار وی مشخصات گوشی هوشمند میان قیمت HTC A12 را منتشر کرده است و اذعان دارد که این گوشی معرفی نشده، قرار است در بهمن ماه عرضه شود. با فارنت همراه باشید.

0

بر طبق گزارش، گوشی HTC A12 از پردازنده‏‏‏‌ی هشت هسته‏‏‏‌ای 64 بیتی کوالکوم اسنپ دراگون 410 مدل MSM8916 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و 1 گیگابایت RAM بهره می‏‏‌برد. صفحه نمایش این گوشی 4.7 اینچی HD ذکر شده که کمی از گوشی 5 اینچی HTC Desire 620  کوچک‏‌تر است.

از دیگر مشخصات لو رفته می‏‌توان به دوربین 13 مگا پیکسلی در قاب عقب و دوربین 1.3 مگا پیکسلی در قاب جلو و اندروید 4.4 با رابط کاربری Sense-d اشاره کرد. ابعاد این گوشی 139.8×69.5×9.5 میلی متر ذکر شده است و عنوان شده که از یک باتری 2100 میلی آمپری بهره خواهد برد.

بر اساس این گزارش، گوشی A12 ابتدا توسط اپراتورهای AT&T، T-Mobile، Sprint و Verizon Wireless در ایالات متحده ارائه خواهد شد و سپس احتمالاً بعد از مدتی در بازارهای جهانی عرضه شود. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که آیا HTC به زودی چنین گوشی را معرفی خواهد کرد یا نه.

GSMarena upleaks

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.