هواوی فبلت میان رده Ascend GX1 را در چین معرفی کرد

پس از درز تصاویر و مشخصات فبلت جدید و میان‌رده هواوی Ascend GX1 این فبلت حالا رسماً در چین معرفی شده است. این فبلت با مشخصات متوسط و قیمت 255 دلاری می‌تواند کاربران با بودجه کم را به خود جذب کند.

0

هواوی که اخیراً گوشی‌های Honor 6 Plus و Honor 4X خود را به همراه نسخه ویژه Monarch از Mate 7 معرفی کرده بود حالا یک فبلت ارزان معرفی می‌کند. Ascend GX1 از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با وضوح 720p بهره می‌برد که تراکم پیکسلی آن‌چنان بالایی ندارد اما به لطف پنل IPS زوایای دید خوبی خواهد داشت.

Huawei-Ascend-GX1-display

نسبت مساحت صفحه‌نمایش این فبلت به بدنه طبق ادعای هواوی 80.5 درصد است و ضخامت و وزن آن هم به ترتیب 9.2 میلی‌متر و 173 گرم است.

Huawei-Ascend-GX1-speed

پردازنده این فبلت اسنپ‌دراگون 410 با هسته‌های 64 بیتی Cortex-A53 با سرعت 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 306 خواهد بود که با یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه همراه است. این فبلت با اندروید 4.4.4 کیت‌کت و رابط کاربری Emotion UI هواوی عرضه شده و ارتقای آن به اندروید 5 مشخص نیست.

Huawei-Ascend-GX1-camera

در بخش دوربین‌ با یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز برای سلفی‌ها مواجهیم. GX1 از نسل چهارم مخابراتی 4G LTE پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال دو سیم‌کارت را نیز داراست. این فبلت همچنین با یک باتری بزرگ 3500 میلی‌آمپرساعتی عرضه شده و مشخص نیست که آیا به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.