درز مشخصات گوشی هوشمند SM-G430 سامسونگ با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p

سامسونگ علاقه‌مند است که هرساله اسمارت‌فون‌های متنوعی را وارد بازار کند. درحالی‌که آخرین روزهای سال جاری را سپری می‌کنیم، اخباری درباره عرضه محصولات جدید این کمپانی در سال آینده به گوش می‌رسد.

0

یکی از این محصولات اسمارت‌فون SM-G430 است. خبر ظهور این گوشی هوشمند، از لیست کالاهای یک وب‌سایت هندی منتشر شده است. چند نمونه از این محصول به منظور بررسی و آزمایش به هند ارسال شده است.

Indian-samsung-shipping

این سایت در لیست خود سایز صفحه‌نمایش G430 را 5.5 اینچ عنوان کرده است. دیگر مشخصات این گوشی روی سایت سامسونگ موجود است. این اسکرین شات بیان‌گر مشخصاتی چون وضوح تصویر 1080p برای صفحه‌نمایش و فرکانس پردازنده 2.5 گیگاهرتز است. این داده‌های محدود، مطابق با مشخصات چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 801 است که فرکانسی دقیقاً برابر همین مقدار دارد .

G430-leak

چنانچه این اطلاعات صحیح باشد با یک گوشی میان‌رده سروکار نداریم و G430 بیشتر یک گوشی رده‌بالا محسوب می‌شود که می‌تواند بسیار جذاب باشد. سال جاری، در بین چیپست‌های موجود، اسنپ‌دراگون 801 با بیشترین استقبال از سوی سازندگان گوشی‌های هوشمند روبرو شد. این چیپست از Cat.4 LTE  پشتیبانی می‌کند که از لحاظ تئوری سرعت دانلود حداکثر ۱۵۰مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. بنابراین گوشی سامسونگ G430 نیز از این قابلیت برخوردار خواهد بود. این گوشی از آندروید نسخه 4.4 کیت کت بهره خواهد برد. با در نظر گرفتن سایز صفحه‌نمایش، شاید بتوان گفت که این گوشی یک رقیب برای آیفون 6 پلاس محسوب شود. به‌هرحال، زودتر از موعد نمی‌توان قضاوت دقیق‌تری داشت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.