درز تصاویر جانشین احتمالی Ascend Mate 7 هواوی با حاشیه‌های باریک صفحه نمایش

به نظر می‎رسد که شرکت هواوی در حال کار بر روی جانشین بعدی Ascend Mate 7 است. چرا که تصاویری در اینترنت منتشر شده که حاکی از این است که این شرکت چینی در حال کار بر روی یک فبلت جدید است. برای اطلاعات بیشتر با فارنت همراه باشید.

2

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‎رسد که این دستگاه جدید دارای لبه‎های نازک و ظریف است که در بالا و پایین گوشی دارای انحنای زیبایی هستند. بلندگوی این دستگاه در بخش پایینی پشت این دستگاه مجهول قرار گرفته است که تقریباً تمام طول قاب پشت را در بر گرفته است.البته در این عکس تنها شکل ظاهری این دستگاه جدید لو رفته است و هیچ سرنخی وجود ندارد تا بتوان نتیجه گرفت که آیا این دستگاه جدید نسخه‎ی بهبود یافته‎ی Ascend Mate 7 است یا این که کاملاً یک دستگاه جدید، مثلاً Ascend Mate 8 است.

The-rear-of-what-could-be-the-sequel-to-the-Huawei-Ascend-Mate7

درگاه این بلندگو، خیلی بزرگتر از درگاه بلندگوی Ascend Mate 7 است که در تصویر زیر می‌توانید قاب پشتی میت 7 را برای مقایسه ببینید. این نشان می‌دهد که احتمالا هواوی حساب میژه‌ای بر روی بخش صدای فبلت جدید خود کرده است.

Ascend-Mate-7Rear-Speaker

گوشی (یا بهتر است بگوییم فبلت) هواوی Ascend Mate 7 دارای صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی است. هواوی در این گوشی از پردازنده‎ی هشت هسته‎ای اختصاصی خود یعنی HiSilicon Kirin 925 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز استفاده کرده است که از معماری big.LITTLE شرکت ARM Holdings بهره می‎برد. این گوشی در مدل‎های با حافظه‎ی رم مختلف دو یا سه گیگابایتی عرضه شده است. مدلی که دارای حافظه‎ی رم سه گیگابایتی است، از حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی و مدل دارای رم 2 گیگابایتی از حافضه‎ی داخلی 16 گیگابایتی بهره می‎برد.همچنین این مدل‎ها دارای درگاه حافظه‎ی جانبی هستند که از حافظه‎ی جانبی تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‎کند.

Ascend Mate 7 دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در در قاب عقب است که با توجه به دیافراگم f/2.0 امکان عکسبرداری در شرایط کم نور را ممکن می‎سازد. دوربین موجود در قاب جلویی این گوشی، 5 مگاپیکسلی است که کیفیت لازم برای عکس‎های سلفی را فراهم می‎کند. همچنین در این گوشی یک باتری 4100 میلی آمپری تعبیه شده است و از اندروید 4.4 بهره می‎برد.

تمام این مشخصات حاکی از این هستند که گوشی Ascend Mate 7 جزو گوشی‎های رده بالای بازار محسوب می‎شود و اگر شرکت هواوی قصد معرفی نسل بعدی این سری را دارد باید حسابی سنگ تمام بگذارد تا بتواند بار دیگر توجه همه را به گوشی جدید خود جلب کند. به زودی بررسی کامل فبلت Ascend Mate 7 را در فارنت خواهید خواند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ALI می‌گوید

    استاد سلام.خسته نباشی.اقا مگه این گوگل ناو دستیار صوتی نیست مثله همونی که تو نوت 3 هست به نام s voice نیست مگه که بهش مثلا دستور میدی که زنگ بزنه به یکی از مخاطبین.من فعالش کردم الان ولی هر چی دستور میدم توی گوگل سرچ میکنه.اب و هوا و این چیزاش هم درسته.میشه کمک کنید.برای s5کارت صادر شد ولی برای اس 4 و نوت3 کارت صادر نشد

    1. رامین مالدار می‌گوید

      سلام دوست عزیز. توصیه میکنم به پست زیر مراجعه کنید و سوالتون رو هم اونجا بپرسین. انشالله جواب میگیرید. متاسفانه من هنوز با این قابلیت کار نکردم.
      http://farnet.ir/1393/06/69919/how-to-enable-google-now-features-in-unsupported-countries-like-iran/