این تصویر نشان می‌دهد که آپدیت اندروید 5 جی 2 ال‌جی به زودی از راه می‌رسد!

شرکت ال‎جی در حال ارائه‎ی اندروید نسخه‎ی 5 آب‎نبات چوبی برای نسخه‎های مختلف گوشی پرچمدار خود یعنی G3 است و به احتمال زیاد، تا پایان سال 2014 یا اوایل سال 2015، تمام نسخه‎های این گوشی هوشمند از اندروید 5 بهره‎مند خواهند شد. اما آیا چنین اپدیتی در انتظار پرچمدار سال گذشته‎ی شرکت ال‎جی، یعنی G2 هم خواهد بود؟

0

Android-5.0.1-LG-G2

به تازگی تصاویری منتشر شده که حاکی از این است که احتمالاً به زودی شاهد ارائه‎ی اندروید آب‎نبات چوبی برای گوشی G2 نیز خواهیم بود و یا می‎توان گفت این اپدیت حداقل برای نسخه‎های کره‎ای عرضه خواهد شد.

تصویر لو رفته مربوط به مدل LG G2 F320L است که از ارتباط LTE نوع A بهره می‎برد و مختص کشور کره‎ی جنوبی است. به نظر می‎رسد که این اپدیت فعلاً فقط برای یک مدل خاص ارائه شده و در نهایت برای همه‎ی مدل‎ها عرضه شود.

گوشی هوشمند G2 هنوز هم جزو بهترین‎های گوشی‎های هوشمند رده بالای موجود در بازار محسوب می‎شود که از صفحه نمایشی باکیفیت، ابعاد بسیار مناسب، فناوری OIS در ثبت تصاویر و همچنین باتری قدرتمندی بهره می‎برد و در حال حاضر نیز توان رقابت با هر گوشی هوشمند را دارد. در حال حاضر، قیمت نسخه‎ی 32 گیگابایتی این گوشی در بازار ایران حوالی یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان است که با توجه به توانمندی‎های آن، از قیمت مناسبی برخوردار است.

گوشی G2 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولوشن 1920*1080 پیکسل، دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب عقب و 2.1 مگاپیکسلی در قاب جلو، پردازنده‎ی چهار هسته‎ای کوالکوم اسنپ دراگون 800، دو گیگابایت RAM و باتری 3000 میلی آمپری است.

با عرضه‎ی این اندروید آب‎نبات چوبی برای این مدل، گوشی G2 ظاهر یک گوشی جدید را به خود خواهد گرفت (از لحاظ سخت‎افزاری که چیزی کم نداشت و از لحاظ نرم‎افزاری، جدید خواهد شد) و انتظار بر این است که عملکرد کلی این گوشی، بخصوص مصرف باتری آن (البته بدون این اپدیت هم مصرف این گوشی، در حد رضایت بخشی است) بهبود یابد.

آماده‎ی عرضه‎ی این آپدیت دوست داشتنی باشید!

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.