مدیرعامل بلک‌بری به نجات این شرکت ۹۹ درصد اطمینان دارد!

شرکت بلک‌بری به تازگی گزارشی از درآمد سه‌ماهه سوم خود ارائه کرده است. بنا بر این گزارش، میزان گردش مالی این کمپانی مثبت بوده و به هر سهم، 1 سنت سود تعلق می‌گیرد هر چند در برآورد قبلی پیش‌بینی شده بود که این شرکت برای هر سهم، 28 سنت سود لحاظ خواهد کرد.

1

بعد از انتشار این گزارش، “جان چن” مدیر عامل بلک‌بری در گفتگو با شبکه بلومبرگ، پیرامون برگشت سرمایه بلک‌بری و شانس نجات کمپانی‌اش عنوان کرده که 99 درصد به نجات و موفقیت شرکتش امیدوار است.

وی همچنین بیان کرد که شرکتش این افتخار را دارد که تا خرداد ماه آینده نرم افزار جدیدی را روانه بازار کند تا به نیاز افرادی که عادت به استفاده از دو تلفن همراه دارند، پاسخ دهد و بتوانند تنها به یک بلک بری اکتفا کنند!

چن خاطرنشان کرد که بلک بری کلاسیک، کاملا مناسب ذائقه افرادی است که محصول بلک‌بریBold 9900 را دوست داشتند اما تمایل به اجرای سیستم عامل بلک بری 10.3.1 را بر روی گجت خود دارند. محصول بلک‌بری اسپورت داستان دیگری دارد. او خریداران این مدل پرچم‌دار را، صاحبان گوشی‌های بلک‌بری‌های سابق، پیش‌بینی می‌کند.

چن همچنین اعلام کرد، 93 درصد از موجودی محصولاتش در سه ماهه اخیر به فروش رفته است. این خبر از آن دسته اخباری است که یک مدیرعامل علاوه بر این که علاقه‌مند است بشنود، دوست دارد به سرمایه‌گذاران مدام یادآوری کند.

همچنین او گفت که برنامه‌هایی برای گوشی‌های سری پاسپورت که فروش نرفته‌اند دارد. با این وجود بخشی از سفارشات سه ماهه گذشته که در آخرین روزهای سال روانه بازار شدند هنوز در این گزارش لحاظ نشده‌اند. می‌توان امیدوار بود که گزارش مالی سه ماهه چهارم بلک‌بری فرا تر از حد انتظار باشد.
اگر از طرفداران بلک بری هستید، احساس خوبی نسبت به اقدامات 13 ماهه جان چن خواهید داشت که بعد از “ترستون هین”، مدیر عامل سابق بلک بری روی کار آمده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    من برای برند بلک بری خیلی احترام قائل بودم ! یعنی مدل های قدیمی بلک بری که هنوزم یکی از اونارو دارم مدل بولد 9780 که حدود 5 ساله که این گوشی رو دارم هنوز هم مثل روز اول کار میکنه بدون کوچکترین مشکلی در کی بوردش ، ترک پد بی نظیرش و حتی عملکرد باتری!!! باتریش دقیقا مثل 5 سال پیش عمل میکنه ! کدوم کمپانی میتونه همچین محصولی رو تولید کنه؟؟
    ولی بلک بری در رویه جدیدش کاملن اشتباه کرده و متاسفانه پروسه ای که بلک بری با مدیریت نالایقش در پیش گرفته و داره به سمتش میره : ” یه اندرویدی شدن خوب !!! یا یک عضو مفیده جامعه اندروید :-) ” شدن هست. مسیری که آینده ای روشن براش نمیشه متصور شد و اینکه نهایت اگر یه اندروید خوب هم بشه باز به سختی بتونه با این کمپانی های فعلی رقابت کنه.
    بلک بری به جای عمل مسخره ساپورت کردن نرم افزارهای اندروید باید مارکت برنامه هاشو با مشوق دادن به برنامه نویسان تقویت میکرد و همچنین محدودیت هایی که رو گوشی هاش گذاشته بود رو بر میداشت. قطعن موفق می شد.
    من به عنوان یک کاربر قدیمی بلک بری به مدیر نالایق این شرکت میگم متاسفانه منتظر اتفاق اون یک در صد باشند.