دوربین گوشی‌های هوشمند حالا می‌توانند به تشخیص عفونت گوش کمک کنند

عفونت گوش کودکان یکی رایج‌ترین علل مراجعه والدین به دکتر است. این بیماری یکی از شایع‌ترین و ازاردهنده ترین بیماری‌های کودکان به شمار می‌رود اما اکنون به لطف تلفن‌های هوشمند و چند قطعه لوازم جانبی می‌توانید به‌راحتی عفونت گوش فرزند خود ر در خانه تشخیص دهید.

0

البته مطمئنا خودتان هم تائید می‌کنید که برای معالجه حتما باید به پزشک مراجعه کنید ولی این روش شما را در تشخیص زودهنگام و کم‌هزینه بیماری‌های عفونی گوش فرزندتان کمک خواهد کرد.

شرکت تولید کننده این لنز میکروسکوپی cellscope است و لوازم موردنیاز برای این کار شامل یک گوشبین است البته زیاد شبیه گوش‌بین دکتر ها نیست اما همانند انها کار می‌کند با واردکردن به گوش کودک ویدئو کوتاهی را گرفته و به پزشک معالج که از پیش تعین شده می‌فرستد قیمت کیت گوشبین 79 دلار است و هر مشاوره هم در حدود 49 دلار بااین‌حال ممکن است ارزش دکتر نرفتن را داشته باشد.

هم اکنون این کیت برای سفارش در دسترس است اما هنوز زمینه پزشکی از راه دور نیاز به رشد زیادی دارد. یکی دیگر از این برنامه‌ها مربوط به تشخیص اب مروارید چشم است که از طریق نگاه کردن به دوربین تلفن‌های هوشمند قابل انجام است شما با ارسال عکس چشمتان به دکتر مورد نظر می‌توانید از سلامت چشمی یا مشکلات آن مطلع شوید.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.