کره شمالی با رد دست داشتن در هک سونی پیکچرز پیشنهاد همکاری مشترک با آمریکا در این زمینه را داد

به نظر می‌رسد هرچه بیشتر پیش می‌رویم ماجرای هک سونی پیکچرز و عوامل مسئول آن پیچیده‌تر می‌شود. کره شمالی با رد دوباره اتهام این موضوع پیشنهاد همکاری مشترک برای یافتن عوامل آن را داده در صورتی که آمریکا باز هم پافشاری می‌کند و خواهان اعتراف کره شمالی شده است.

0

پس از این‌که آمریکا رسماً کره شمالی را مسئول هک سونی پیکچرز اعلام کرد و اوباما نیز قول داد اقدامات لازم را برای مقابله و جبران انجام دهد حالا کره شمالی برای اثبات بی‌گناهی خود پیشنهاد همکاری در این موضوع را داده است. دولت کره شمالی اعلام کرده آماده همکاری دوجانبه برای حل این موضوع است و به آمریکا هشدار داده دست از تهمت‌های بی‌پایه خود بردارد.

سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید هم در این‌باره اعلام کرده است:

ما مطمئن هستیم که کره شمالی مسئول این حمله خرابکارانه است. اگر دولت کره شمالی قصد کمک دارد آن‌ها می‌توانند به جرائم خود اعتراف کرده و خسارات وارد به سونی پیکچرز را جبران کنند.

به این ترتیب آمریکا با تکیه به اسناد FBI کماکان بر عقیده خود مبنی بر دست داشتن کره شمالی پافشاری می‌کند و به نظر می‌رسد این ماجرا هنوز هم ادامه خواهد داشت.

TheVerge  TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.