بازی محبوب Brothers in Arms 3 با حالت آفلاین برای اندروید، ویندوزفون و iOS عرضه شد

لازم به توضیح نیست که چرا سری بازی‌های Brothers in Arms تا این حد موفق هستند. این عنوان یکی از مشهورترین عناوین موجود موبایل است و گیم‌لافت دقیقاً در زمان مناسب نسخه بعدی را برای ملاقات خانوادگی خسته‌کننده در طول تعطیلات منتشر کرده است.

0

شما به‌جای  Sergeant Wright بعد از حمله نرماندی در فرانسه بازی می‌کنید. البته در کنار تعدادی از برادران که هرکدام توانایی‌های مخصوص به خود نظیر حمله هوایی، کوکتل مولوتف، انفجار موشک و خمپاره آتش را دارند. با بهتر کردن هرکدام از این توانایی‌ها و سلاح‌هایتان در حالت مرحله‌ای در نقش‌های گوناگون نظیر حمله، تک‌تیرانداز، محاصره و حرکات مخفی، قسمت وحشت‌آور دنیای جنگ جهانی دوم را در دست بگیرید.

Brothers-in-Arms-3

برای گرافیک نیز بافت و نمایش سه‌بعدی برای ظاهر طبیعی‌تر در میدان جنگ، اثرات آب‌وهوای بلادرنگ و دوربین برای کشتن سربازهای دشمن به شدت افزایش یافته. همه‌ی این‌ها در سناریویی با حرکات آزاد اتفاق می‌افتد. به‌طور کلی گرافیک و گیم‌پلی بازی در سطح بسیار بالایی ارزیابی می‌شود و اگر تاکنون Frontline Commando را بازی کرده باشید با روال بازی آشنایی خواهید داشت. تنها نکته منفی بازی استفاده از انرژی برای طی مراحل است که در صورت اتمام باید آن‌ها را خریداری کرده و یا ساعت‌ها منتظر بمانید.

Brothers-in-Arms-3-weapons

Brothers in arms 3 را می‌توانید برای اندروید، ویندوزفون و یا iOS از لینک‌های زیر دانلود کرده و امتحان کنید. مواظب خرید‌های داخل برنامه‌ای این بازی باشید. همچنین در نظر داشته باشید نسخه ویندوزفون از گوشی‌های با رم 512 مگابایتی پشتیبانی نمی‌کند. این بازی نیاز به دانلود حدودا 500 مگابایت دیتا دارد که در این لینک می‌توانید علاوه بر خود اپلیکیشن، دیتای آن را نیز به صورت مستقیم دریافت کنید.

Downlod-Google-Play

Download-from-app-store

Windows-Phone-Store-download-button

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.