ببینید: تصاویر گرفته شده توسط لومیا 930 پس از آپدیت دنیم

همان‌طور که در جریان هستید، مایکروسافت امروز خبر از انتشار به‌روزرسانی لومیا دنیم برای گوشی‌های لومیا داد. البته این نکته را باید یادآور شویم که این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای دستگاه‌هایی با رام‌های خاصی منتشر شده و دیگر گوشی‌های لومیا طبق زمان‌بندی در آینده می‌توانند لومیا دنیم را دریافت کنند.

0

لومیا دنیم همراه خود ویژگی‌های جدیدی را برای پرچم‌دارانی همچون لومیا ۹۳۰، ۱۵۲۰ و۸۳۰ در پی داشته، که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن قابلیت‌های ضبط ویدیوی باکیفیت ۴k، فلش داینامیک، قابلیت HDR خودکار، افزایش سرعت آماده‌به‌کار شدن دوربین و چندین تغییر کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد.

هرچند دوربین  ۲۰ مگا پیکسلی لومیا ۹۳۰ برابر دوربین لومیا ۱۰۲۰ با وضوح ۴۱ مگا پیکسلی توان عرض‌اندام کردن ندارد، اما یکی از دارندگان لومیا ۹۳۰ بعد از دریافت آپدیت دنیم اقدام به ثبت چند تصویر با گوشی خود کرده که نشان از عملکرد فوق‌العاده دوربین پس از انجام به‌روزرسانی دارد.

Photos-taken-with-the-Lumia-930-running-the-Denim-software-update (3)

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که آپدیت دنیم هم‌اکنون برای لومیا هایی همچون  ۵۲۰، ۵۲۵، ۵۲۶، ۶۲۵، ۷۲۰ و ۱۳۲۰ با رام چین و لومیا ۹۳۰ با رام‌های مختلف منتشر شده و طبق گفته مایکروسافت این فرایند کماکان ادامه خواهد داشت. عرضه همه‌گیر آپدیت لومیا دنیم هم در اوایل زمستان شروع خواهد شد که شامل تمامی دستگاه‌هایی می‌شود که هم‌اکنون از ویندوز فون ۸.۱ بهره می‌برند.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.