حالا می‌توانید گوگل استریت‌ویو را از دریچه واقعیت مجازی ببینید

در اوایل سال جاری گوگل با رویکرد جدیدی به موضوع “واقعیت مجازی” پرداخت و محصولی مقوایی به نام “خودتان نمایشگر واقعیت مجازی بسازید” تولید کرد و اکنون در حال اضافه کردن امکان پشتیبانی آن به Google Maps و Street View است.

1

یک “تخم‌مرغ عید پاک” یا همان سورپرایز جدید در Google Maps اندروید به صاحبان گجت مقوایی Cardboard گوگل، امکان فعال‌سازی قابلیت گشت‌وگذار در شهرهای مختلف دنیا را می‌دهد. با دو بار ضربه زدن روی دایره موقعیت‌یابی می‌توانید این امکان را فعال کنید.

اگر شما این گجت مقوایی گوگل را ندارید می‌توانید مشابه این قطعه مقوایی را خریداری کرده و یا با راهنمای گوگل خودتان آن را بسازید. گجت مقوایی شما از یک گوشی اندرویدی به‌عنوان صفحه‌نمایش بهره می‌برد. گوگل بیش از 500 هزار عدد از این گجت را به بازار عرضه کرده که نشانگر میزان بالای تقاضا برای این گجت است. این کمپانی حتی یک کیت توسعه نرم‌افزار برای توسعه‌دهندگان ایجاد کرده است تا به‌راحتی بتوانند به تولید نرم‌افزارهای اندرویدی مختص این گجت بپردازند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امید می‌گوید

    سلام من این رو خودم ساختم اما اپلیکیشنش چیه؟