بازی محبوب Hearthstone: Heroes of Warcraft سرانجام در اندروید

اگر از طرفداران بازی مشهور World of Warcraft یا اختصاراً WoW هستید احتمالاً بازی Hearthstone را در PC و یا آی‌پد بازی کرده و یا حداقل نامش به گوشتان آشناست. بلیزارد سرانجام این بازی رایگان را برای تبلت‌های اندرویدی نیز منتشر کرده است.

2

Hearthstone: Heroes of Warcraft یک بازی در سبک کارتی است که شما و حریفتان به نوبت کارت‌هایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد رو می‌کنید تا یکدیگر را شکست دهید. چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد.

Hearthstone

در حال حاضر این بازی تنها برای تبلت‌ها یا فبلت‌های با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 6 اینچ عرضه شده است اما مدیرعامل بلیزار می‌گوید که قصد دارد در آینده این بازی را به گوشی‌ها نیز بیاورد. Hearthstone حدود 550 مگابایت حجم دارد و برای اجرای آن به تبلتی با سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارید.

Downlod-Google-Play

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. farzad می‌گوید

    MADDoctor#2183
    این اسم من هست.1ماه شروع کردم.هرکس خواست میتونه اد کنه منو .خوشحال میشم با بقیه بازی کن های ایرانی آشنا بشم.

  2. LoL می‌گوید

    ایمیلتونو بزارید هر کی که بازی می کنه که اد کنیم
    من lol هستم از اول این بازی رو می کردم اگه خواستین مشورت کنین یا استراژ بچنین خوشحال می شم کمک کنم
    راستی من mage بازم اما با وریور و وارلوک و دروید و پریس و هانتر هم کارم خوبه
    begofast@yahoo.com