آپدیت اندروید ۵ برای ساعت هوشمند SmartWatch 3 سونی منتشر شد

هنوز مدت زیادی از عرضه رسمی ساعت هوشمند SmartWatch 3 توسط سونی نمی‌گذرد، اما از قرار معلوم این محصول به‌قدری برای کمپانی سازنده ژاپنی‌اش مهم است که امروز توانسته به‌روزرسانی اندروید ۵ را دریافت نماید.

0

چندی پیش خبری مبتنی بر انتشار آپدیت آب‌نبات‌چوبی برای اندروید پوشیدنی با صفحه ساعت‌های قابل دانلود را اعلام کردیم و هم‌اکنون به نظر می‌رسد مجوز دریافت این به‌روزرسانی برای دارندگان SmartWatch 3 سونی صادرشده است.

پس از موتو ۳۶۰ موتورولا، SmartWatch 3 سونی دومین ساعت هوشمندی هست که توانسته آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی را دریافت کند. گوگل اعلام کرده که نسخه جدید اندروید برای گجت های پوشیدنی شامل ویژگی‌های جدید همچون امکان تغییر پس‌زمینه صفحه‌نمایش، رابط کاربری پویاتر، مدیریت بهتر برنامه‌ها با استفاده از منوی کارتی و اضافه شدن بک‌گراند و صداهای مختلف خواهد بود.

طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که اسمارت واچ ۳ دارای یک صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ است و پردازنده‌ی آن Quad ARM A۷ هست که بر روی فرکانس , ۱٫۲ گیگاهرتز تنظیم‌شده. از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می‌توان به 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بلوتوث نسخه‌ی ۴، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، قطب‌نما، NFC و موقعیت‌یاب جهانی اشاره کرد که هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹ به فروش می‌رسد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.