راز نازک‌ترین گوشی هوشمند جهان: کالبدشکافی Vivo X5 Max

چندی پیش کمپانی چینی Vivo از گوشی هوشمند جدید خود با نام X5 Max رونمایی کرد که توانسته با بدنه یکپارچه و با ضخامت تنها ۴.۷ میلی‌متری، لقب باریک‌تری ن گوشی هوشمند جهان را  از آن خود کند. اگر شما هم علاقه‌مندید نگاهی به داخل این شاهکار مهندسی بیندازید ما در ادامه در فارنت همراهی فرمایید.

1

از جمله مشخصات سخت‌افزاری Vivo X5 Max می‌توان به  صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی و وضوح نمایش ۱۰۸۰p، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵ کوالکام با فرکانس کار ۱.۷ گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و  ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. این دستگاه از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در جلو بهره می‌برد.

Vivo-X5-Max-teardown (24)

مادربرد طراحی شده برای گوشی تنها ۱.۳۶ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین صفحه‌نمایش، ضخامتی معادل ۱.۳۶ میلی‌متر دارد و بلندگو با ضخامت ۲.۴۵ میلی‌متر در داخل گوشی جاسازی شده است.

شما در این محصول جک ۳٫۵ میلی‌متر هدفون دارید که با توجه به ضخامت ۴٫۷ میلی‌متری آن یک حرکت درخور توجه است.

Vivo-X5-Max-teardown (2)

 

این گوشی طبق ادعای شرکت سازنده ۴٫۷۵ میلی‌متر ضخامت دارد که این موضوع باعث می‌شود رقیب جدی خود یعنی Oppo R5 را که دارای ضخامت ۴٫۸۵ میلی‌متر است را پشت سر بگذارد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. m.m.d می‌گوید

    آفرین به چین هنوز بگید گوشی های چینی به درد نمی خورن