انتشار تصاویر گوشی دو دوربین Huawei Honor 6 تنها یک روز پیش از رونمایی رسمی!

همان‌طور که میدانید هواوی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی رسمی گوشی هوشمند جدید خود با نام Huawei Honor 6 است که از قرار معلوم از دو دوربین در پشت بهره می‌برد؛ در همین راستا امروز تصاویری جدید از این دستگاه به درز کرده که شایعات قبلی مبنی بر ظاهر و وجود دوربین دوگانه را تأیید می‌کند.

0

بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که پرچم‌دار جدید هواوی “Honor 6 ” دارای یک بدنه مورب آلومینیومی نسبتاً جمع‌وجور با ابعاد ۱۵۰٫۴ در ۷۵٫۶۸ در ۷٫۵ میلی‌متر خواهد بود.از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی 1080p، پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس کار ۱٫۸ گیگاهرتز احتمالاً از نوع Kirin، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد.

Honor-6-Plus-design (1)

اما ویژگی جالب Huawei Honor 6، دارا بودن دوربین دوگانه با فلاش LED دوگانه است که ظاهراً چیزی شبیه به دوربین دوگانه اچ‌تی‌سی ام ۸ خواهد بود.

Honor-6-Plus-design

هنوز معلوم نیست که طریقه کار دوربین دوگانه استفاده‌شده در Huawei Honor 6 همانند دوربین  اچ تی سی ام ۸ خواهد بود، و یا هواوی هدف خاص دیگری را از این نوع دوربین دنبال می کند. انتظار می‌رود هانور ۶ فردا طی مراسمی در چین رونمایی شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.