پلی‌استیشن پلاس در سال 2014 به طور متوسط به هر کاربر ۱۳۴۹ دلار اعتبار رایگان داده است

سرویس پلی‌استیشن پلاس سونی برای کاربران PS3، PS4 و PS Vita با پرداخت 50 دلار در سال امکانات ویژه‌ای مانند بازی‌های رایگان را فراهم می‌کند. اما این امکانات ویژه رایگان واقعاً چقدر ارزش دارند؟

1

بنابه محاسبات PushSquares سونی در سال 2014 محتوایی با ارزش حدودی 1349 دلار را برای کاربران پلی‌استیشن فراهم کرده است. به این ترتیب اگر عضو پلی‌استیشن پلاس بوده‌اید و از تمامی امکانات آن استفاده کرده باشید سود خوبی برایتان حاصل شده چرا که مخصوصاً برخی عناوین مانند Don’s Starve و Dust: An Elysian Tail خود ارزش هزینه جداگانه را دارند.

PS-Plus-Games

البته در این میان سونی هم آن‌چنان ضرر نکرده است؛ چرا که تمامی اعضای PS Plus تک‌تک بازی‌ها را دانلود نکرده‌اند و علاوه بر آن تا وقتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت که عضو PS Plus بمانید. همچنین با این‌که مایکروسافت تنها 585 دلار محتوای رایگان به اعضای Xbox Live Gold هدیه داده اما حتی با انقضای اشتراک این هدایا برای کاربران ایکس‌باکس باقی خواهد ماند. به هر حال از نظر آماری سونی در این رقابت برنده بوده است و کماکان جنگ میان کنسول‌های جدید به شدت ادامه خواهد داشت.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Masoud می‌گوید

    سلام اگه ممکنه منو راهنمایی کنید
    اگر یه بازی رو رایگان از طریق Plus دانلود کنیم ، بعد از تمام شدن مهلت استفاده از Plus اون بازی قابل اجرا خواهد بود یا نه؟