سامسونگ احتمالا محصولی به نام Galaxy S6 Edge نخواهد داشت

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال کار بر روی نسل جدید پرچم‌دار اندرویدی خود با نام گلکسی اس ۶ است. تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده بود که دارا بودن صفحه‌نمایش منحنی یکی از آن‌ها به شمار می‌آید، اما بر اساس اطلاعات جدید سامسونگ احتمالاً محصولی به نام Galaxy S6 Edge در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه نخواهد کرد.

0

چندی پیش خبری مبنی بر احتمال عرضه گلکسی اس ۶ در دو نسخه معمولی و Edge را منتشر کردیم، اما بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت معتبر Sam Mobile منتشر کرده، نباید در سال آینده منتظر نسخه‌ای از گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش منحنی باشیم.

بر اساس شایعات جدید، هنوز هم باید منتظر گلکسی اس ۶ در نسخه‌های مختلفی بود، اما به‌طور جد قضیه به‌کارگیری صفحه منحنی در آن منتفی شده است. طبق اطلاعات قبلی انتظار می‌رود پرچم‌دار ۲۰۱۵ سامسونگ با ظاهری بسیار متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی خود با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی همچون صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر  QHD، پردازنده ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی  Exynos 7420 و یا اسنپ‌دراگون 810، ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۲۰ مگا پیکسلی و بدون شک با بهره بردن از اندروید ۵ معرفی گردد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.