ادوبی شرکت Fotolia غول تصاویر استاک را با ۸۰۰ میلیون دلار خریداری می‌کند

اگر از گرافیست‌های دیجیتالی باشید حتماً Fotolia وب‌سایت مشهور تصاویر و ویدئوهای خام یا استاک را می‌شناسید. ادوبی امروز اعلام کرد که با قیمت 800 میلیون دلار این شرکت را خریداری می‌کند.

0

هدف ادوبی از خرید Fotolia گنجاندن این سرویس در Creative Cloud است تا اعضای این سرویس بتوانند با خرید اشتراک به بیش از 34 میلیون تصویر و ویدئوی خام دسترسی داشته باشند. “دیوید وادیانی” مدیر بخش رسانه دیجیتا ادوبی می‌گوید:

تصاحب Fotolia نقش Creative Cloud را به عنوان مقصدی برای خلاقیت بهبود می‌بخشد. Creative Cloud در حال تبدیل شدن به یک فروشگاه قابل اطمینان برای تصاویر، ویدئوها، فونت‌ها و ایده‌های خلاقانه است که این امر از طریق سرویس‌هایی مانند Fotolia و سرویس جدید Creative Talent Search امکان‌پذیر خواهد شد.

گفتنی است سرویس Creative Cloud ادوبی در حال حاضر بیش از 3.4 میلیون کاربر دارد. به گفته ادوبی Fotolia کماکان به عنوان یک سرویس مستقل برای همگان در دسترس خواهد بود؛ چه عضو Creative Cloud باشید و چه نباشید.

Fotolia

سرویس Fotolia در سال 2004 آغاز به کار کرد و در نیویورک، پاریس و برلین دفترهایی احداث کرده است. ادوبی انتظار دارد مراحل این خرید تا یک‌چهارم اول سال 2015 تکمیل شود و بلافاصله پس از آن ادغام تصاویر آن با CC آغاز شود.

TechCrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.