مشخصات کامل گلکسی E7 و گلکسی E5 سامسونگ درز کرد

در کنار سری گوشی‌های جدید نیمه‌فلزی Galaxy A سامسونگ قصد دارد سری جدیدی را تحت عنوان Galaxy E به بازار عرضه کند. به تارگی مشخصات فنی کامل گلکسی E5 و E7 درز کرده که مرور آن‌ها خالی از لطف نیست.

1

بر اساس شایعه جدید Galaxy E7 دارای یک صفحه‌نمایش 720p از نوع Super AMOLED بودو دو دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی برای پشت و جلوی آن انتخاب شده است. پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 با چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی عملکری مناسبی را به همراه دو گیگابایت رقم خواهد زد و اندروید 5 آب‌نبات چوبی نیز خیال شما را از عملکرد نرم‌افزاری راحت می‌کند. ابعاد این گوشی 151 در 77 در 7.2 میلی‌متر بوده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2950 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

گلکسی E5 مدل کوچک‌تر خواهد بود که اندازه صفحه‌نمایش Super AMOLED آن با وجود وضوح 720p به 5 اینچ کاهش یافته است. دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی و چیپست اسنپ‌دراگون 410 به همراه دو گیگابایت رم نیز در این گوشی حضور خواهند داشت. به لطف باتری کوچک‌تر 2300 میلی‌آمپر ساعتی ضخامت دستگاه به 6.9 میلی‌متر و وزن آن نیز به 140 گرم کاهش یافته و سایر مشخصات مانند 16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 5.0 مشابه مدل بزرگ‌تر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که سری E نیز از قاب فلزی بدنه استفاده می‌کنند یا خیر؛ چرا که در صورت طراحی مشابه با سری A دیگر وجه تفاوتی میان آن‌ها وجود نخواهد داشت! به هر حال حدس می‌زنیم با توجه به حضور اندروید 5 این گوشی‌ها در آینده نزدیک به بازار عرضه نخواهند شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sanaz .z bazi می‌گوید

    به نظر خیلی جالبه من امروز میخرمش