گوگل تائید کرد: تولید نکسوس 5 رسما برای همیشه متوقف شد!

این روزها نکسوس 6 به سوگلی گوگل تبدیل شده و باید هم حق داد که گوگل بخواهد تولید نکسوس 5 را متوقف کند و از حالا به فکر نکسوس بعدی باشد.

0

سخنگوی شرکت گوگل در گفتگو با وب‌سایت TechRadar تصدیق کرده که تولید گوشی هوشمند نکسوس 5 این شرکت برای همیشه متوقف شده است. وی در سخنان خود در توصیه به خریداران آینده‌نگر توصیه کرده که تا زمانی که وقت هست به سراغ خرید این گوشی هوشمند بروند. این در حالیست که حتی برای خریداران آینده‌نگر این گوشی هوشمند تنها نسخه‌های رنگ سیاه باقی مانده و دیگر خبری از نسخه‌هیا سفید و یا قرمز نیست!

در هر صورت به زودی نکسوس 6 تنها نکسوس باقیمانده برای خرید رسمی از گوگل خواهد بود. تنها چند ماه پیش بود که گوگل بالاخره به مشکل مزمن عمر باطری و عملکرد دوربین نکسوس 5 خاتمه داد.  نکسوس 5 گوگل که توسط ال‌جی ساخته شده بود از پردازنده اسنپ‌دراگون 800، 2 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p و اندروید 4.4 کیت‌کت برخوردار بد که در زمان خود رویایی برای یک علاقمند اندروید خالص به حساب می‌آمد و همین حالا هم یکی از بهترین‌ها در رده قیمتی خود است.

techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.