مایکروسافت اپلیکیشن‌های اختصاصی بیشتری را به iOS و اندروید می‌آورد

چندی پیش شاهد عرضه لاک اسکرین هوشمندی توسط مایکروسافت برای کاربران سیستم‌عامل اندروید بودیم، اما ردموندی ها انگار قصد دارند برنامه‌های بیشتری از سرویس‌های آنلاین خود را به سیستم‌عامل‌های رقیب بیاورند. در همین راستا امروز شاهد انتشار مجموعه برنامه‌های MSN برای کاربران سیستم‌های عامل iOS و اندروید بودیم.

0

تا چندی پیش مجموعه برنامه‌های کنونی MSN با پیشوند bing شناخته می‌شدند، اما از زمانی که ردموندی ها تصمیم به احیای سرویس MSN گرفتند برنامه‌های مذکور یک‌به‌یک با تغییر نام به زیرمجموعه این سرویس اضافه شدند. شروع روند این تغییرات را می‌توان در طراحی جدید پورتال MSN در ماه سپتامبر یافت.

مایکروسافت امروز خبر  انتشار مجموعه برنامه‌های سرویس MSN همانند  MSN News, Food & Drink, Health & Fitness, Sports و Weather را برای استفاده‌کنندگان از پلتفرم‌های iOS و اندروید داد. تا پیش از این، این برنامه‌ها تنها برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز فون عرضه‌شده بودند.

MSN app

برنامه‌های سرویس MSN همچنین از امروز در فروشگاه نرم‌افزاری Amazon’s App Store برای استفاده‌کنندگان از کتاب‌خوان‌ها و گوشی‌های کیندل فایر قابل‌دسترس خواهند بود. تمامی این اپلیکیشن ها از قابلیت همگام‌سازی بین پلتفرم‌های مختلف بهره می‌برند، بنابراین با استفاده از این امکان می‌توانید از آن‌ها روی چندین سیستم‌عامل مختلف استفاده کنید.

بعضی از کارشناسان حوضه فناوری بر این عقیده‌اند که مایکروسافت با انتشار اپلیکیشن‌های اختصاصی بیشتری برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید قصد تقابل با برنامه‌هایی همچون Health و Fitness را دارد. درهرحال اگر شما هم علاقه دارید برنامه‌های سرویس MSN مایکروسافت را بر روی دستگاه اندرویدی یا iOS خود نصب کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های ذیل اقدام به دریافت رایگان آن‌ها نمایید.

msn

Downlod-Google-Play-e

 

msn

Download-from-appstore

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.