انتشار تصاویر جدید از لومیا مک‌لارن؛ پرچمدار لغو شده مایکروسافت این‌بار در تمام زوایا!

چندی پیش شایعاتی مبنی بر عزم مایکروسافت برای معرفی یک پرچم‌دار ویندوز فونی جدید که با نام لومیا مک‌لارن شناخته می‌شود، به بیرون درز کرد. انتظار می‌رفت لومیا مک‌لارن با ارائه فناوری‌های جدید همچون به‌کارگیری فنّاوری تاچ سه‌بعدی به بازار آید، اما بر اساس اطلاعات جدید پروژه ساخت این مدل که بعضی‌ها آن را با نام لومیا ۱۰۳۰ می‌شناسند برای همیشه متوقف شده است.

1

مشخصات تأیید شده‌ی این دستگاه یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۰، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی و دوربین اصلی ۲۰ مگا پیکسلی پیور ویو بوده است. چندی پیش خبر تصمیم مایکروسافت مبنی بر لغو پروژه ساخت لومیا ۱۰۳۰ را اعلام کردیم، اما امروز تصاویری از این عضو خانواده لومیا که هیچ‌گاه قفسه فروشگاه‌ها را به خود نخواهد دید از طریق یک خورده فروشی چینی به بیرون درز کرد.

با قطعی شدن خبر لغو پروژه ساخت لومیا مک‌لارن این سؤال پیش آید که پرچم‌دار ویندوزی جدید مایکروسافت در آینده چه شکل و شمایلی خواهد داشت، و آیا دستگاهی مانند مک‌لارن آخرین نمونه اولیه از نسل بعدی لومیا ۱۰۲۰ است و توسعه همچنین دستگاهی متوقف شده؟

این‌طور که به نظر می‌رسد پروژه مک‌لارن به کل کنسل شده و از توسعه دیگر دستگاه‌های شبیه به آن هم اطلاعاتی در دست نیست. فناوری تاچ سه‌بعدی این دستگاه نیز که زمانی سروصدای زیادی به راه انداخت، سرنوشت مبهمی به خود گرفته است.

نظر شما در رابطه با بعضی اقدامات عجیب‌وغریب مایکروسافت چیست؟

  theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. saeed می‌گوید

    تاچ سه بعدی پروژه ی جاه طلبانه ای بود البته تا ١یا ٢سال اینده ما شاهد این قابلیت توسط اپل یا ماکروسافت خواهیم بخصوص که الان که مدیر پروژه کینکت(تاچ سه بعدی)به اپل پیوسته