این گلکسی گرند ۳ سامسونگ است؛ نازکتر و سبکتر از گلکسی گرند ۲

بر اساس اطلاعات درز کرده، به نظر میر سد شرکت کره‌ای سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدید گوشی هوشمند گلکسی گرند که هم‌اکنون با کد SM-G7200 شناخته می‌شود، است.

0

گلکسی گرند ۳ هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط یکی از اپراتورهای چینی، انتظار می‌رود این گوشی کمی نازک‌تر و سبک‌تر نسبت به نسل قبلی خود بوده و دارای ابعاد ۱۴۶ در ۷۴.۸ در ۷.۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۰ گرم باشد، این ابعاد در نسل قبلی گلکسی گرند ۱۴۶.۸ در ۷۵.۳ در ۸.۹ میلی‌متر بوده است.

اطلاعات جدید بیان می‌کنند که گلکسی گرند ۳ از صفحه‌نمایشی ۵.۲۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ استفاده خواهد کرد که صفحه‌نمایشی با کیفیت متوسط به شمار آید؛ همین‌طور انتظار می‌رود نسل بعدی گلکسی گرند از پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس کار ۱.۲ گیگاهرتز، ۱٫۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی و دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی بهره ببرد.

بر اساس شایعات انتظار می‌رود گلکسی گرند ۳ در هفته‌های آتی در دو رنگ‌ سفید و مشکی و با بهره بردن از نسخه ۴٫۴ اندروید کیت‌کت توسط سامسونگ معرفی شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.