آپدیت آب‌نبات چوبی برای اندروید پوشیدنی با صفحه ساعت‌های قابل دانلود معرفی شد

به نظر می‌رسد شایعات امروز درست از آب درآمدند و دقایقی پیش گوگل رسماً آپدیت 5 آب‌نبات چوبی را برای ساعت‌های مجهز به Android Wear معرفی کرد. بزرگترین مشخصه این نسخه صفحه ساعت‌های قابل دانلود از گوگل پلی استور خواهد بود.

0

این آپدیت قرار است از هفته آینده برای تمامی ساعت‌های مجهز به اندروید پوشیدنی از جمله G Watch، G Watch R، Gear Live، Moto 360، ZenWatch و SmartWatch 3 ارائه شود. در نسخه جدید Android Wear می‌توانید با مراجعه به این صفحه از گوگل پلی Watch Faceها یا همان صفحه‌ساعت‌های مختلف را دانلود کنید. به این ترتیب دیگر به اپلیکیشن‌های جانبی یا صفحه‌ساعت‌های هر ساعت محدود نخواهید بود. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی صفحه‌ساعت‌های دلخواهی را عرضه کنند.

طبق شایعات قبلی در نسخه جدید اندروید پوشیدنی می‌توانید اعلان‌های حذف شده را نیز بازگردانید، با کشیدن ساعت به پایین تنظیمات سریع را ببینید، حالت Sunlight برای افزایش موقتی نور صفحه و Theater برای خاموش نگه‌داشتن موتور لرزشی و صفحه نیز از امکانات جدید احتمالی هستند که البته هنوز گوگل رسماً به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.