نسخه جدید Hangouts با قابلیت اشتراک هوشمند موقعیت، برچسب‌ها و فیلترهای ویدئویی از راه رسید

به نظر می‌رسد روند آپدیت شدن اپلیکیشن‌های گوگلی کماکان ادامه دارد. گوگل در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن پیام‌رسان Hangouts علاوه بر تغییر ظاهری امکانات جدیدی مانند برچسب‌ها، فیلترهای ویدئویی و اشتراک موقعیت بهتر را اضافه کرده است.

0

در این نسخه سرانجام مانند fefef، لاین و اپ‌های مشابه برچسب‌های جذاب در قالب 16 بسته مختلف ارائه شده‌اند. همچنین در هنگام گفتگوی ویدئویی می‌توانید فیلترها و افکت‌های مختلفی را روی تصویر خود اعمال کنید. اما شاید یکی از هوشمندانه‌ترین تغییرات قابلیت به اشتراک گذاری موقعیت مکانی شماست. برخلاف اپ‌هایی مثل وایبر یا فیس‌بوک مسنجر که تنها یک آیکن کوچک در کنار دکمه ارسال گاهی اوقات سهواً موقعیت شما را برای دوستانتان فاش می‌کرد حالا وقتی دوستتان از شما می‌پرسد کجا هستید؟ “Where Are you?” هنگ‌اوتس به صورت خودکار پیشنهاد می‌دهد که با یک لمس صفحه موقعیت خود را ارسال کنید. به گفته یکی از مدیران گوگل این عمل هوشمندانه آغاز یک مرحله جدید است و شاید در اپ‌های دیگر گوگلی امکانات مشابهی را در آینده شاهد باشیم.

Hangouts-new

یک ویژگی بسیار خوب جدید دیگر هم این است که می‌توانید مانند واتس‌اپ و وایبر شماره خود را به اکانت هنگ‌اوتس اختصاص دهید تا حتی وقتی دوستان مشخصات گوگلی شما را نداشته باشند بتوانند از طریق شماره تلفن شما را پیدا کنند. نسخه جدید Hangouts برای کاربران اندروید و iOS به تازگی عرضه شده است اما اگر از کاربران اندرویدی هستید که هنوز آپدیت برایتان عرضه نشده است می‌توانید مانند همیشه از APKMirror آخرین نسخه آن را دریافت کنید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.