مشخصات درز کرده گلکسی A7 سامسونگ از یک گوشی با مشخصات فنی رده‌بالا خبر دارند

در گوشی‌های کهکشانی سامسونگ همیشه سری گلکسی اس و گلکسی نوت از بهترین امکانات سخت‌افزاری برخوردار بوده‌اند. اما حالا مشخصات درز کرده از Galaxy A7 خبر از یک گوشی از خانواده آلفا و با مشخصات فنی رده‌بالا دارد.

0

به گزارش SamMobile این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p، بهره‌مند بوده و همچنین به چیپست جدید Exynos 5433 یا همان اکسینوس 7 مجهز شده است که پیش از این در گلکسی نوت 4 دیده بودیم؛ با این تفاوت که اینجا با وضوح کمتر صفحه‌نمایش عملکرد گرافیکی حتی بهتر نیز خواهد بود. از دیگر مشخصات درز کرده می‌توان به دو گیگابایت رم، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. اتصال LTE و اندروید 4.4 کیت‌کت نیز کلکسیون افتخارات این گوشی را تکمیل می‌کنند.

Galaxy-A7-leak

ابعاد اعلام شده برای گلکسی A7 سامسونگ 150 در 75 در 6.3 میلی‌متر بوده که این گوشی را به باریک‌ترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ تبدیل می‌کند هرچند که وزن 150 گرمی آن به دلیل قاب فلزی آن هیچ رکوردی را ثبت نمی‌کند.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با سری Galaxy A که ابتدا با گلکسی آلفا آغاز شده و سپس Galaxy A3 و Galaxy A5 و در آینده نزدیک Galaxy A7 نیز به آن اضافه می‌شود گوشی‌هایی شیک و باکیفیت و همچنین با قدرت سخت‌افزاری بالا در کنار پرچم‌داران سالانه خود ارائه کند. همان‌طور که دیدید گلکسی A7 از نظر سخت‌افزاری حتی از گلکسی اس 5 نیز در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.