Q7 گوشی کپی‌برداری شده ZTE از آیفون 6 اپل هم در راهست

پس از گوشی S90 شرکت لنوو این بار نوبت ZTE است تا با کپی‌برداری از طرح آیفون 6 گوشی جدید خود بنام Q7 را روانه بازار کند.

1

گوشی جدید ZTE که Q7 نام دارد دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است که تقریباً اندازه آیفون 6 پلاس با همان ابعاد یعنی (157 در 78 در 7.9 میلیمتر در برابر 158 در 77.8 در 7.1 میلیمتر) است. البته وضوح نمایشگر این گوشی720 در 1280 پیکسل است که پایین‌تر از کیفیت 1080 آیفون 6 پلاس است.

ZTE-Q7

Q7 مجهز به اندروید 4.4.4 یا همان کیت‌کت است که احتمالاً توسط یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی مدیاتک پشتیبانی می‌شود. ویژگی‌های دیگر آن قابلیت اتصال LTE، دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین جلو 3 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم و قابلیت استفاده از کارت حافظه است.

این گوشی جدید توسط مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین مورد تأیید قرار و در نتیجه در آینده‌ای نزدیک در چین عرضه خواهد شد. با این مشخصات، تصور می‌شود ZTE چندان برای Q7 هزینه نکرده است! شما چه فکر می‌کنید آیا Q7 اندرویدی می‌تواند جایگزین آیفون 6 پلاس برای شما باشد؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جو--آد می‌گوید

    یه گوشی چینی خریده بودم اسمش q7 -s8 بود مال شرکت کیو هفت…
    نیم سال هم کار نکیرد و سوخت.
    این چینی ها خیلی به کیو هفت و اسمش علاقه دارن.