درخواست هکرها از سونی؛ اکران فیلم مصاحبه را متوقف کنید!

یک‎بار دیگر هکرها، سونی را تهدید به اتفاقات بدتری کردند و این بار درخواست خود را صریح‎تر عنوان کردند.

2

از قرار معلوم قرار نیست آب خوش از گلوی شرکت معظم سونی پیکچرز پایین رود. هر روز خبر جدیدی از این گروه هکری به بیرون درز می‎کند. پیام جدیدی در سایت گت‎هاب درج شده که یک سری اطلاعات حساس جدید مربوط به این شرکت را بر روی اینترنت قرار داده‎اند و به نظر از طرف هکرهای سونی پیکچرز است.

در این پیام اعلام شده که اگر سونی پیکچرز قصد اکران آن “فیلم تروریستی” (که احتمالاً منظور همان فیلم مصاحبه است) را داشته باشد، عواقب بسیار ناگوارتری گریبان این شرکت را خواهد گرفت. این اولین باری است که این هکرهای ناشناس صراحتاً درخواست خود را درباره‎ی این فیلم جنجالی بیان کرده‎اند، هرچند پیش از این نیز حدس و گمان‎هایی زده شده بود و انگشت اتهام به سمت کره‎شمالی بود که بله دلیل مضمون این فیلم، قصد انتقام‎جویی دارد (البته این کشور قبلاً دست داشتن در این موضوع را رد کرده بود).

Sony_Pictures_Hacked_GOP

چند روز پیش در فارنت خبری درج شد مبنی بر این که این هکرها، کارکنان سونی و خانواده‎ی آن‎ها را تهدید کرده‎اند اما در این پیام جدید، این گروه از ارسال این پیام اظهار بی‎اطلاعی کرده‎اند.

شرح کامل این پیام بدین صورت است:

گروه محافظان صلح

ما گروه GOP هستیم و در همه جای دنیا مشغول کار هستیم.  ما درباره‎ی ایمیل تهدیدآمیزی که کارکنان سونی دریافت کرده‎اند، چیزی نمی‎دانیم، اما شما باید عاقلانه فکر کنید که چرا چنین اتفاقاتی رخ داده و مسئول این اتفاقات کیست.

پیامی برای سونی

پیش از این ما درخواست روشن و صریح خود را به گوش تیم مدیریتی سونی رسانده‎ایم، اما آن‎ها از پذیرفتن آن امتناع کرده‎اند. به نظر می‎رسد دلیل این که شما به درخواست ما پاسخی نمی‎دهید این است که تصور می‎کنید با یافتن ما می‎توانید به تمام این اتفاقات پایان دهید و همه چیز را به حالت اول برگردانید.

یک‎بار دیگر به شما اخطار می‎دهیم. اگر می‎خواهید از دست ما خلاص شوید به درخواست ما عمل کنید. و فوراً انتشار آن فیلم تروریستی که می‎تواند باعث برهم زدن صلح منطقه و آغاز جنگ شود را متوقف کنید.

هی! روی کلام ما با شماست:سونی، FBI ، هرگز نمی‎توانید ما را پیدا کنید. ما در کارمان حرفه‎ای هستیم و بی‎نقص عمل می‎کنیم. سرنوشت سونی کاملاً بستگی به اعمال و تصمیمات سونی بستگی دارد.

در پایان این متن نیز لینک‎های مربوط به انتشار اطلاعات جدید را قرار داده‎اند که حدود 4 گیگابایت حجم دارند.

The VERGE GitHub

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. خودم! می‌گوید

    این فیلم مصاحبه همونیه که راجع به کره شمالیه؟
    اگه همونه و اونطور که از تبلیغاتش دیدم کاملا با این هکرا موافقم! چون کاملا پتانسیل ایجاد یه جنگ جهانیه دیگه رو داره!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله همونه.. The Interview