توشیبا از تبلت تجاری 24 اینچی خود رونمایی کرد!

برای بسیاری از افراد داشتن تبلت ۱۲ اینچی یک افتخار محسوب می‌شود، حال اگر به این دسته از کاربران یک تبلت ۲۴ اینچی هدیه دهید به احتمال زیاد در پوست خود نخواهند گنجید. در همین راستا شرکت ژاپنی توشیبا امروز از یک تبلت ۲۴ اینچی رونمایی کرد که با توجه با اندازه صفحه‌نمایش آن، بیشتر در بازار کسب‌وکار استفاده خواهد شد.

2

صفحه‌نمایش این محصول آن‌قدر بزرگ است که می‌توان آن را تلویزیون خواند، اما توشیبا بر آن لقب تبلت زده است.

تبلت جدید توشیبا با نام  TT301 شناخته می‌شود و دارای صفحه‌نمایشی ۲۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است. دستگاه به پردازنده دو هسته‌ای با کلاک ۱ گیگاهرتز مجهز شده و ۱٫۵ گیگابایت رم دارد. برای این محصول حدود ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نظر گرفته شده و امکان استفاده از حافظه‌های جانبی بر روی آن نیز تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این تبلت بزرگ جسته می‌توان به  داشتن درگاه  مادون‌قرمز، HDMI، Miracast و دارا بودن دو بلندگوی 2W اشاره کرد. TT301 حدود ۱٫۸ کیلوگرم وزن دارد و طبق گفته شرکت سازنده قرار است از هفته آینده ابتدا در بازار ژاپن و سپس در دیگر بازارها با بهره بردن از اندروید ۴٫۲ و استفاده از لانچر اختصاصی و پشتیبانی از multi-window عرضه گردد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی معارفی می‌گوید

    آن را تلوزیون خواند. اشتباه تایپی در خط اول

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ممنون اصلاح شد..