ژاپن اولین فیلم گودزیلا خود را پس از ده سال می‌سازد

فروش خوب نسخه‎ی آمریکایی فیلم گودزیلا، شرکت فیلم‎سازی ژاپنی را وسوسه کرد تا یکبار دیگر نسخه‎ی ژاپنی آن را بسازد.

0

دوست‎داران سینمای هالیوود امسال شاهد نسخه‎ی آمریکایی فیلم گودزیلا بودند که در جدول باکس‎آفیس بیش از 500 میلیون دلار فروش داشت. به خاطر این موفقیت خوب، کمپانی فیلم‎سازی ژاپنی Toho نیز قصد دارد تا نسخه‎ی ژاپنی این کایجوی محبوب را بسازد و آن را در سال 2016 راهی سینماها کند، یعنی دو سال زودتر از نسخه‎ی دوم آمریکایی به کارگردانی گرت ادوارد که قرار است در سال 2018 بر روی پرده برود. بعد از سال 2004 این فیلم، نخستین فیلم گودزیلا از این شرکت فیلم‎سازی محبوب خواهد بود.

شرکت Toho می‎خواهد تا تنور تبلیغات این فیلم داغ است، از موقعیت پیش آمده به خوبی استفاده کند. یکی از کارمندان این شرکت به رسانه‎ی خبری هالیوود ریپورتر گفته است :

بعد از موفقیت نسخه‎ی آمریکایی گودزیلا، الان بهترین وقت برای ساختن یک فیلم دیگر است. اگر الان وقتش نیست، پس کی وقتش می‎رسد؟! قرارداد مجوزی که ما با شرکت Legendary داریم هیچ محدودیتی برای ما در ساختن نسخه‎های داخلی ندارد و این امکان برای ما فراهم است تا بتوانیم نسخه‎ی ژاپنی گودزیلا را بسازیم.

با توجه به این که این فیلم سود زیادی برای شرکت فیلم‎سازی Legendary به ارمغان آورده است بدیهی است که شرکت Toho نیز برای خلق سری جدید کایجو هیجان زده است. آخرین فیلم گودزیلایی که این شرکت ساخته به نام گودزیلا: آخرین جنگ بود که یک اثر پرخرج و به مناسبت پنجاهمین سالگرد خلق این هیولا بود ولی طبق برآوردها، تنها 12 میلیون دلار در باکس‎آفیس فروش داشت.

ساخت این فیلم جدید احتمالاً فروش بهتری در بر خواهد داشت. همچنین شرکت Toho در حال برگزاری کنفرانس استراتژیک گودزیلا است که کنسرسیوم و تشکلی از مدیران و کارگردانان فیلم‎ها هستند که قصد دارند تا از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند. طرفداران ژاپنی می‎توانند انتظار داشته باشند که عروسک‎های گودزیلا در کریسمس 2016، به موقع به دست آن‎ها برسد.

The VERGE

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.