قفل صفحه نمایش هوشمند مایکروسافت حالا آب و هوا را هم به شما گزارش می‌دهد

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت مدتی قبل اقدام به انتشار لاک اسکرینی نه برای ویندوز فون، بلکه برای پلتفرم اندروید با نام  Next Lock Screen کرده است. بر اساس گفته مایکروسافت این برنامه امروز با تغییراتی بزرگ و اساسی به‌روز شده است.

1

اینکه یک شرکت برای پلتفرم شرکت رقیب برنامه‌های کاربردی عرضه کند جای تعجب دارد، اما شاید مایکروسافت هدف‌هایی از این اقدام در سر می‌پروراند.ردموندی ها امروز نسخه جدیدی از قفل صفحه هوشمند خود را با امکانات جدید همچون قابلیت نمایش آب‌وهوا برای سیستمعامل اندروید به‌روز کرده‌اند.

طبق گفته مایکروسافت، رابط کاربری این نسخه از برنامه Next Lock Screen دارای بهبودهای چشمگیری بوده؛ علاوه بر این استفاده‌کنندگان این برنامه می‌توانند زین پس از شرایط جوی محل زندگی خود مطلع شوند. از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده به این برنامه می‌توان به امکان استفاده از پس‌زمینه‌های دلخواه برای قفل صفحه، نمایش  هشدارهای مربوط به تقویم، تماس‌های ناموفق، ایمیل‌ها، پیام‌های کوتاه و چند قابلیت جزئی دیگر اشاره کرد.

اگر شما هم مایل هستید برای یک‌بار هم که شده قفل صفحه‌نمایش هوشمند مایکروسافت را بر روی دستگاه اندرویدی خود به کار بگیرید، می‌توانید اقدام به دریافت آن از لینک‌های ذیل نمایید.

microsoft.next

Downlod-Google-Play-e

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هنوز خیلی مشکل داره
    بعضی وقت ها دیر عمل میکنه و با دکمه هوم هم وارد گوشی میشه