عرضه‌ی مجدد «فاینال فانتزی 7» این بار برای پلی‌استیشن 4

با توجه به این‌که این بازی یک پورت مستقیم از نسخه‌ی پی‌سی است، نباید انتظار گرافیک بهتر و موسیقی با کیفیت داشته باشیم چون هیچ تغییری در آن‌ها صورت نخواهد گرفت.

0

«فاینال فانتزی 7» یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی شناخته شده در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای، به زودی برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود.

این خبر را «شینجی هاشیموتو» از اسکوئر انیکس در جریان مراسم پلی‌استیشن شب گذشته اعلام کرد. این بازی که برای اولین بار در سال 1997 عرضه شده بود، قرار است سال میلادی آینده تنها برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. البته نسخه‌ای که برای کنسول سونی منتشر خواهد شد، پورتی است از پورت بازی برای رایانه‌های شخصی که یک سال دیرتر به بازار آمده بود. این بازی همچنین در سال 2009 در شبکه‌ی پلی‌استیشن برای کاربران پلی‌استیشن 3 قرار داده شد و در سال 2013 نیز نسخه‌ی دیجیتالی آن در استیم منتشر شد.

با توجه به این‌که این بازی یک پورت مستقیم از نسخه‌ی پی‌سی است، نباید انتظار گرافیک بهتر و موسیقی با کیفیت داشته باشیم چون هیچ تغییری در آن‌ها صورت نخواهد گرفت. در تریلر زیر می‌توانید ببینید این بازی در پلی‌استیشن 4 چه کیفیتی خواهد داشت:

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.