ال‌جی L25 اولین گوشی فایرفاکسی ال‌جی لو رفت

همان‌گونه که در جریان هستید، کمپانی فایرفاکس حدود یک سال پیش از پلتفرم متن باز خود که گوشی‌هایی با امکانات متوسط را هدف گرفته بود پرده برداشت.بر همین اساس چندی پیش شاهد عرضه گوشی فایرفاکس مخصوص توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل این شرکت بودیم، اما به نظر می‌رسد این کمپانی توانسته شرکای سخت‌افزاری جدیدی برای به‌کارگیری پلتفرمش در محصولات آن‌ها پیدا کند.

0

چندی پیش شاهد معرفی اولین گوشی هوشمند با بهره بردن از سیستم‌عامل متن باز فایرفاکس بودیم، اما اکنون تصاویری از یک محصول ال‌جی به بیرون درز کرده که نشان از علاقه این شرکت کره‌ای در زمینه همکاری و استفاده از پلتفرم فایرفاکس دارد.

این تصاویر که از طرح‌های این گوشی و اسکرین شات هایی از رابط کاربری آن را گرفته شده، توسط لو دهنده معروف upleaks در تویتر منتشر شده است.بر اساس شایعات اولین گوشی فایرفاکسی ال‌جی با نام LG L25 تولید خواهد شد و فقط در بازار کشور ژاپن قابل خرید خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی درباره سخت‌افزار گوشی جدید ال‌جی که از سیستم‌عامل فایرفاکس بهره خواهد بود، در دست نیست اما با توجه به مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌هایی که تا پیش از این با استفاده از این پلتفرم معرفی شده‌اند، نباید انتظار یک پرچم‌دار و یا حتی یک گوشی قدرتمند را داشته باشیم.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.