مازراتی یکصدمین سال تولد خود را جشن گرفت

امسال یکصدمین سالگرد مازراتی هست اما این شرکت فقط به جشن گرفتن برای این موضوع بسنده نکرده است. این شرکت که دارای نشان نیزه‎ی سه شاخه است، امسال نیز پنجاه‎هزارمین خودروی خود را در کارخانه‎اش واقع در گروگلیاسکوی تورین (Grugliasco) تکمیل کرد.

2

این که 50 هزار خودرو زیاد است یا کم، کاملاً بستگی به دیدگاه شما دارد. به عنوان مثال شرکت تویوتا فقط در ماه گذشته بیش از سه برابر این تعداد، در ایالات متحده خودروهایش را به فروش رسانده است اما برای مازراتی و کارخانه‎ی واقع در Grugliasco این تعداد خیلی زیاد است.

این کارخانه در کمتر از دو سال پیش (دی‎ماه 1391) شروع به کار کرده و در این مدت 50 هزار خودرو تولید کرده که مونتاژ مدل‎های Quattroporte و Ghibli که جزو محصولات پرفروش مازراتی محسوب می‎شوند نیز بر عهده‎ی این کارخانه است و این مدل‎ها جزو مواردی هستند که تیراژ بالایی برای تولید ندارند.

پنجاه‎هزارمین خودروی این شرکت یک مازراتی مدل Quattroporte S Q4 به رنگ خاکستری تیره با فضای داخلی قرمز و مشکی است که منحصراً برای بازار ایالات متحده است. امسال شرکت مازراتی در بازار آمریکا به رکورد فروش بیش از 10700 مازراتی در ده ماه اول دست یافته است.

autoblog Maserati

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    شما بلد نیستین تولید کنید بدین ما تو ایران خوردو همچین تولید کنیم که نگو !

  2. همایون می‌گوید

    بهترین کمپانی خودروسازی دنیا به نظرم همین مارزاتی است . آخرشه