اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب با طراحی متریال به‌روز شد

گوگل برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب نسخه 6.0.11 در حال تلاش برای بروز رسانی آن با طراحی متریال است. که تا کنون توسط کاربران سایت  پخش ویدیو بازخورد مثبتی داشته است. این بروز رسانی طراحی متریال اندروید 5 را به همراه بعضی از ویژگی‌های جدید را به همراه دارد.

1

این بروز رسانی همچنین برخی از فیلترهای اضافی را برای اینکه کاربر بتواند راحت‌تر ویدیو مورد نظر خود را پیدا کند اضافه کرده است. البته در نظر داشته باشید که این به‌روزرسانی تازه رونمایی شده است پس از این جهت همگان به آن دسترسی ندارند.

YouTube-Material-Design

اگر می‌خواهید که زودتر از بقیه از این اپلیکیشن استفاده کنید بایستی فایل APK آن را از اینجا دانلود کنید. اپلیکیشن یوتیوب برای موبایل از نسخه اولیه تا به امروز راه درازی را پیموده است. بسیاری از اخبار داغ توسط یوتیوب منتقل شده است. این اپلیکیشن می‌تواند دنیایی بدون مرز را برای کاربران خود رقم بزند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سوال
    چرا اپلیکیشن یوتیوب بدون فیلتر شکن کار میکنه و ویدئو رو هم نشون میده ولی نسخه وبسایت خیر؟ کسی میدونه