ویندوز 10 اواخر تابستان و یا اوایل پاییز سال آینده رسماً عرضه خواهد شد

مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت گفت که ویندوز 10 دراواخر تابستان یا اوایل پاییز عرضه خواهد شد

0

در مهرماه امسال در خبری از فارنت گفته شد که مایکروسافت قصد دارد تا ویندوز 10 را در اواخر سال 2015 به بازار عرضه کند. این هفته کوین ترنر، مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت، در این زمینه جزئیات بیشتری را ارائه کرد و گفت که هدف آن‎ها این است که در “اواسط تابستان”، یک نسخه برای توسعه‎دهنده‎ها آماده کنند و سپس در “اواخر تابستان و اوایل پاییز” این شرکت ویندوز 10 را برای همه‎ی کاربران ارائه کند. اگر در این میان یکسری مسایل تغییر کنند احتمالاً مایکروسافت خبر می‎دهد.

همان‎طور که قبلا در فارنت گزارش شد، مایکروسافت در حال کار و آزمایش سیستم عامل ویندوز 10 بر روی گوشی‎های هوشمند است. مهم‎تر این که ردموندی‎ها شدیداً تاکید کردند که همه‎ی گوشی‎های لومیا که دارای سیستم عامل ویندوز8 هستند، قابل ارتقا به ویندوز خواهند بود. احتمالاً اکثر گوشی‎های لومیا که دارای ویندوز 8 نیستند نیز امکان ارتقا داشته باشند، هرچند نمی‎توان به این موضوع مطمئن بود.

به گزارش ZDNet، احتمالاً نسخه‎ی اولیه SKU ویندوز 10 نیز در اوایل بهمن‎ماه رونمایی شود. این نسخه نه تنها بر روی ویندوزفون‎ها بلکه بر روی تبلت‎های دارای پردازنده‎ی ARM و همچنین INTEL قابل اجرا خواهد بود.

انتظارات شما از ویندوز 10 چیست؟

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.