با نانوپورت می‌توانید چند گوشی هوشمند را به یک تبلت تبدیل کنید

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که بتوان چند گوشی هوشمند را با اتصال به یکدیگر به یک تبلت تبدیل کنید؟ در نمایشگاه CES 2014 سال گذشته گجتی با نام نانوپورت برای این کار معرفی شد و حالا می‌توانید نحوه کار آن را در ویدئو تماشا کنید.

0

این دستگاه شبیه به یک قاب چند تکه می‌ماند که گوشی‌ها را درون آن قرار می‌دهید و به صورت مغناطیسی به هم وصل می‌کنید. با اتصال به یکدیگر اندروید این سه صفحه‌نمایش را به عنوان یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر می‌شناسد و تصاویر درست مانند چندین مانیتور در ویندوز به نمایش در می‌آیند.

Nanoport-gadget

البته در این روش محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. اندازه صفحه‌نمایش، نسبت تصویر، وضوح و همچنین شکل گوشی‌ها نیز باید یکسان باشد. به این ترتیب کسی حاضر نیست سه گوشی یکسان خریداری کند تا بتواند آن‌ها را به یک تبلت تبدیل کند. مخصوصاً اگر حاشیه صفحه‌نمایش‌ها در دو طرف ضخیم باشد امکان استفاده درست از تبلت حاصل وجود ندارد. با این وجود اگر سازگاری نانوپورت بیشتر شود شاید چند همکار یا دوست بتوانند برای تماشای دسته‌جمعی محتوا از آن استفاده کنند.

سازندگان نانوپورت می‌گویند نسخه آزمایشی این گجت در CES 2015 یعنی حدود یک ماه دیگر به نمایش درمی‌آید و می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.