سفارش خرید 57000 گوشی هوشمند لومیا توسط شرکت خودرو سازی BMW

به نظر می‌رسد مایکروسافت روزبه‌روز در حال یافتن شرکای جدیدی خارج از حوضه فناوری است زیرا بعد از تفاهم همکاری این شرکت با باشگاه ورزشی رئال مادرید اسپانیا، هم‌اکنون شرکت خودروسازی BMW نیز قصد دارد همکاری جدیدی را با ردموندی ها آغاز نماید.

1

اگر در جریان نیستید، باید محض اطلاع بگوییم که اکثر کارکنان BMW هم‌اکنون از گوشی‌های قدیمی‌تر نوکیا که از سیستم‌عامل سیمبین بهره می رند، استفاده می‌کنند؛ اما این شرکت خودروسازی لوکس قصد دارد گوشی‌های قدیمی کارکنان خود را با پنجاه و هفت هزار عدد گوشی هوشمند لومیا جایگزین کند.

البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، عمده کارمندان این شرکت گوشی ارزان‌تر لومیا ۶۳۰ را دریافت می‌کنند و مدیران ارشد هم لومیاهای بزرگ‌تر و گران‌تر، یعنی لومیا ۹۲۰ و ۹۳۰ را دریافت می‌کنند. پیش‌بینی می‌گردد که این تعداد گوشی هوشمند لومیا با سیستم‌عامل ویندوز فون ۸٫۱ از سال آینده‌ی میلادی در اختیار کارکنان این شرکت بزرگ خودروساز قرار گیرد.

با این قرارداد انتظار می‌رود ویندوز فون راه خود را به طیف گسترده‌ای از جامعه‌ی کارکنان آلمان باز کند، اما این بدان معنا نیست که شرکت خودروسازی  BMW قصد استفاده از سیستم‌عامل ویندوز فون را در محصولات آتی خود داشته باشد.

به نظر شما چه علتی وجود دارد که این شرکت بزرگ خودرو سازی آلمانی به جای انتخاب از میان سیل گوشی‌های اندرویدی به سراغ گوشی‌های ویندوز فونی آمده است؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیرعباس می‌گوید

    اون کارمندایی که لومیا 930 میگیرن چه حالی میکنن (: