ویندوز 10 نسخه 9888 بر روی اینترنت لو رفت!

نسخه‎ای از ویندوز 10 در سطح اینترنت منتشر شده است که احتمالاً شباهت زیادی با نسخه‎ی نهایی آن دارد! این نسخه دارای انیمیشن‎های جدید، منوی مرتب‎تر و برنامه‎های پیش‎فرض جدید است.

0

به نظر می‎رسد که یک نسخه‎ی منتشر نشده از ویندوز 10 با شماره ساخت 9888 بر روی اینترنت (در یکی از سایت‎های اشتراک فایل) منتشر شده است. این نسخه احتمالاً یکی از اولین نسخه‎های دارای کرنل NT جدید ویندوز 10 می‎باشد.

طبق تصاویر و ویدیوهای منتشر شده، این نسخه دارای انیمیشن‎های جدید، منوی مرتب‎تر و برنامه‎های پیش‎فرض جدید است. هر چند که این نسخه رسمی نیست اما انتظار می‎رود که به نسخه‎ی نهایی شبیه باشد. نسخه‎ی 9888 هفته‎ی پیش معرفی شد اما به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

Maldar-9888

مایکروسافت قصد دارد تا در دی ماه با برگزاری همایشی از نسخه‎ی پیش‎نمایش ویندوز 10 مخصوص کاربران ویندوز، پرده‎برداری کند. این شرکت بارها اعلام کرده که نسخه‎ی پیش‎نمایش تجاری تقریباً همانند نسخه‎ی نهایی ویندوز 10 خواهد بود. برای دریافت نسخه‎ی 9888 باید کمی در اینترنت به جستجو بپردازید، لینک دانلود آن به راحتی گیر خواهد آمد!

WinBeta TechCrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.